Gå til innhold

pris på bærbar pc / citoyen


Gjest punkyB

Anbefalte innlegg

Gjest punkyB

Kan noen hjelpe meg med riktig pris på denne brukte bærbare PC'n ? Er 5000 kr for mye ?

TOSHIBA SATELLITE1690 CDT 600 MHz CELERON 12"TFT FARGESKJERM.6,0GBDISK INNEBYGD MODEM,WIN98,WORKS2000,DISKETTSTASJON,CDROM,SCANNER KAN. EVT. FØLGE MED,192,0 MB RAM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom scanner følger med på kjøpet er 5000 en grei nok pris. Skjermen er ganske liten, 14" er å foretrekke, men mengden RAM er bra. Jeg ville gitt 5000 men ikke noe mer. Det avhenger jo også litt av hva slags type scanner det er og om du faktisk har bruk for en scanner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest punkyB

Dersom scanner følger med på kjøpet er 5000 en grei nok pris. Skjermen er ganske liten, 14" er å foretrekke, men mengden RAM er bra. Jeg ville gitt 5000 men ikke noe mer. Det avhenger jo også litt av hva slags type scanner det er og om du faktisk har bruk for en scanner :)

Har null bruk for scanner . SKal jeg droppe det da ? Jeg kan jo selge scanneren igjen men.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har null bruk for scanner . SKal jeg droppe det da ? Jeg kan jo selge scanneren igjen men.....

Minus scanneren tror jeg jeg ville gitt 4500 kr for den. Du kan jo evt. tilby den prisen for bare maskinen - eller kjøpe hele pakka for 5000 og selge scanneren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...