Gå til innhold

Monica og Mikki


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

Mikki skrøyt av lengden på elskovsstaven sin.

Monica målte den, og resultatet var 26 cm. Deretter hadde de sex i badstua. Lærerinnen Monica trædde seg ned på Mikki, og alle elevene og foreldrene (fedrene i særdeleshet) var nok kjempefornøyde!

Forøvrig var staven ikke på langt nær så lekker som Rodney sin. Og Mikki er også et av de ekleste mannfolk jeg har sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Mikki skrøyt av lengden på elskovsstaven sin.

Monica målte den, og resultatet var 26 cm. Deretter hadde de sex i badstua. Lærerinnen Monica trædde seg ned på Mikki, og alle elevene og foreldrene (fedrene i særdeleshet) var nok kjempefornøyde!

Forøvrig var staven ikke på langt nær så lekker som Rodney sin. Og Mikki er også et av de ekleste mannfolk jeg har sett.

Kunne man faktisk SE staven?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Kunne man faktisk SE staven?

Når de målte den ja. Om de virkelig pulte eller bare faka i badstua er ikke jeg helt sikker på... Jeg syntes jeg så at de begynte på det men så skjedde det ikke mer. Monica satt overskrevs på mikki og de klinte, mikki trakk til side håndkleet sitt (men vis å ikke noe pga monica satt der) fant fram pikken men så rista monika på hodet og der var klippet slutt. Det skjedde nok ikke noe selv om Big Brother gjerne vil at vi skal tro det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...