Gjest et glemt barn Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Hei!!' Jeg og han kjøre flyttelass,for ei vennine.Jeg gikk med Inn i huset hans.Han var ikke stått opp.Jeg ventet på han da han sa ba meg komme inn til seg.Sette meg på sengekanten.Han snakket som før.Da Han plutseleg drog vekk si dyne ,han var nakken,vart lammet,han drog meg ned til seg.kysset.Jeg gjorde INGENTING.Gjorde INGEN motstand.Han la meg på senge,drog av buksene mine.Jeg låg rett ut,tørte ikke lee meg.Jeg gjorde INGEN motstand.Kanskje var jeg nyskjerig??Kanskje jeg ville?Kanskje Jeg synes synd i han?Hvordan kunne han vite at Jeg IKKE ville?Han kunne ikke...Han var en slektning,derfor kanskje jeg synes synd i han?Eller jeg tror han er et offer,som har opplevd det meste.Han kunne ikke vite hva jeg ville 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/56508-han-er-et-offer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.