Gå til innhold

Gift mot bjørketre?


Gjest poffe

Anbefalte innlegg

Gjest poffe

Er det noko gift som tar knekken på bjørketre?

Nokon andre middel som kan brukast for at tre ska rotna nede i rota?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest poffe

Jasså, tar naboens tre bort utsikten din?

Men eg har en øy der det er masse bjørk og det er veldig vanskelig å komme til for å sage, derfor!

Men takk for tipset! :o)

Har du noen råd???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men eg har en øy der det er masse bjørk og det er veldig vanskelig å komme til for å sage, derfor!

Men takk for tipset! :o)

Har du noen råd???

Jeg har lest det i en bok, men jeg husker i øyeblikket ikke hvilke bok det er. Jeg skal tenke videre på det. Har du spurt hos en gartner? Kanskje alle gode midler er ulovlige midler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemora til mannen min avlivet adskillige av naboens trær med maursyre (som brukes i silofor). Det var veldig effektivt, men ikke særlig pent gjort, selvsagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest det i en bok, men jeg husker i øyeblikket ikke hvilke bok det er. Jeg skal tenke videre på det. Har du spurt hos en gartner? Kanskje alle gode midler er ulovlige midler?

poffe da!

Du har en øy med masse bjørketrær. Du gidder ikke sage. Du vil helle gift ut over øya di for å drepe alle trærne? Syns ikke helt du fortjener denne øya.

Vet om opptil flere guder som ikke ser nådig til denslags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...