Gå til innhold

F.U. for Kjerringer!


Gjest kjkjkj

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest retvizan

Jeg leser ihvertfall ukentlig i Grimberg, men har ikke lest absolutt hele serien. Velger ut det som interesserer i øyeblikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Hvis du tenker på bokserier på 20 - 50 bøker, så har jeg ikke lest noen.

Hmm, har jeg bomma på spørsmålet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, har jeg bomma på spørsmålet?

Jeg aner ikke. Trodde hun kanskje tenkte på slikt som Margit Sandemo sin bøker o.l. Det var jo for kjerringer..... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her er det vel bare å bryte sammen og tilstå. Det blir vel både kjerring- og harrystempel etter dette.....

Jeg leser pr. i dag følgende serier:

Bygdebarn, Barn av Stormen, Slektsarven, Storgårdsfolk, Ildkorset, Amulettens kraft, Utvalgt av gudene, Skjebneringen, Arvesynd, Brenning, Kystfolket og De svarte ridderene.

Jøss - det blir jo 12 stykker, men noen av dem kommer ut ganske sjelden, da.

I tillegg leser jeg masse krim og en god del andre romaner, pluss diverse blader. Jeg kan like godt ramse opp dem også:

Hjemmet, Norsk Ukeblad, Allers, Foreldre og Barn, Foreldremagasinet og Programbladet.

I grunnen kan vi vel si at jeg leser ganske mye...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Jeg aner ikke. Trodde hun kanskje tenkte på slikt som Margit Sandemo sin bøker o.l. Det var jo for kjerringer..... :-)

Da har jeg bomma stygt, ja.

*Ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En! Jeg har aldri lest serier før, men nå har jeg begynt på den der nye som heter Bergfoss. Kjøpte bok nr. fire i serien i går, og ser frem til å få tid en kveld til å sette med ned i sofakroken med den - eller ute i solvegge. Det er jo så deilig og varmt vær her! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en kjerring. Men ingen bokserier siden Sagaen om Isfolket, som ble nilest på folkeskolen.

Ikke har jeg skotskrutet tapet på gjestebadet heller.

Ikke har jeg gjestebad heller.

Eller abonnement på Familien.

MEN jeg har lest Alexandra Ripleys "Scarlett". Slå den!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Ingen i øyeblikket. Begynte på De svarte ridderne i påskeferien, og fortsatte på den neste gang jeg var på hytta. Ellers har jeg lest Isfolket for mange år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en kjerring. Men ingen bokserier siden Sagaen om Isfolket, som ble nilest på folkeskolen.

Ikke har jeg skotskrutet tapet på gjestebadet heller.

Ikke har jeg gjestebad heller.

Eller abonnement på Familien.

MEN jeg har lest Alexandra Ripleys "Scarlett". Slå den!!

Hah! Den har jeg også lest - og sett serien på TV!

Ellers kan ikke jeg heller skilte med de andre tingene du nevner her. Faktisk scoret jeg ikke særlig høyt i kjerringtesten som var her for en tid tilbake, men hadde det vært plusspoeng for bokserier hadde jeg nok kommet bedre ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hah! Den har jeg også lest - og sett serien på TV!

Ellers kan ikke jeg heller skilte med de andre tingene du nevner her. Faktisk scoret jeg ikke særlig høyt i kjerringtesten som var her for en tid tilbake, men hadde det vært plusspoeng for bokserier hadde jeg nok kommet bedre ut.

Her kommer nådestøtet: Jeg HAR Scarlett I og II stående i bokhylla (nå røper jeg visst også identiteten min RL her, for jeg er visst den eneste i Norge??).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer nådestøtet: Jeg HAR Scarlett I og II stående i bokhylla (nå røper jeg visst også identiteten min RL her, for jeg er visst den eneste i Norge??).

OK - jeg vet når jeg skal gi meg: Du vinner, du vinner!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Ja, du får vel ikke sove i natt du nå? Tenk å drite seg ut her da....huttetu.

En skjebe verre enn døden. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kan kalle Terry Pratchett's Discworld-bøker for en bokserie, så ja. Men jeg tror ikke den er så typisk for "kjerringer" da. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare EN , og det er "Raija" , men til gjengjeld så har jeg lest hele serien 3-4 ganger :-) Blir ikke lei av den :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå? Én - Hulebjørnens Klan.

Ellers er sommeren høytid for serier av den lettvinte varianten - topp å ha noe som ikke krever så mye omløp når det koker som verst under topplokket i solsteika. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...