Gå til innhold

Nå er kaka klar, Birdie !! :-) I DID IT !!!

Anbefalte innlegg

Nå dufter det ordentlig sjokoladekake i hele huset her ! Mmmmmmmmm! Og jamen meg ble den god ! :-) Tusen takk for oppskrifta !

Et par ørsmå, ørsmå amatørmessige tabber oppstod imidlertid. *kremt*

*feier under teppet*

Den første var at vi ikke hadde noen langpanne å steke den i ! :-) Men vi hadde en minivariant, teflonbelagt sak, så vi avgjorde at vi steker den i to omganger og får to kaker istedet.

Men så mente samboer'n at vi kunne drite i å ta oppi bakepapir i formen....! Det var jo en teflonform! Jeg var ganske mistenksom, men ok. Vi gjorde som han foreslo. Dermed brakk kaka helt i biter når vi velvet den ut av formen. Halvparten satt igjen i bunnen av panna. Smarte mannfolk...!

Heldigvis hadde vi halvparten av røren igjen, siden vi skulle steke to, så barnas sjokoladekake ble reddet.

Nå står det et nystekt mirakel på benken. Jeg er jaggu meg flink ! :-) *har vokst 10 cm i kveld*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56546-n%C3%A5-er-kaka-klar-birdie-i-did-it/
Del på andre sider

Fortsetter under...

*flire*

Skulle akkurat til å skrive et etterlysningsinnlegg - du kom meg i forkjøpet med et halvt minutt eller så! Det om bakepapir i bunnen: jeg skriver ikke ned såpass detaljerte råd dersom det ikke var for egenerfaring på området.. Tenk deg fortvilelsen med en stor langpanne og ei kake som sitter mukk fast, da. ;o)

*klappe molli på skuldra*

Dæven! _Hvem_ hadde vel trodd det???

;-)

Svært få, kjære nabo, svæææært få! Det er det som er så kult. For nå står jo kaka der ! Med sølvkuler og Non-Stop som pynt og greier.

Tror nesten jeg måta bilde av'n og maile deg ! *he-he*

Annonse

Så flink du har vært molli! Trodde ikke du (i likhet med meg) var den store kakebakeren, jeg! Jeg har blitt en jævel på å bake Birdie's muffins, så dem kan du trygt prøve deg på neste gang du skal bake! :o)

Jamen jeg har prøvd ! De så ut som noe giftig spesialavfall....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...