Cmoo Skrevet 30. mai 2002 Skrevet 30. mai 2002 Ha en finfin uka alle sammen, nå stikker vi snart på ferie. Får jeg abstinenser sender jeg en hilsen fra turen =) 0 Siter
Cmoo Skrevet 30. mai 2002 Forfatter Skrevet 30. mai 2002 Hvor går ferden? I første omgang Malaga, der står en bil og venter, og deretter er det Andalucia som står for tur...8 deilige dager uten forpliktelser, vi kjører til vi finner ett sted vi vil bo =) 0 Siter
Lionn Skrevet 30. mai 2002 Skrevet 30. mai 2002 I første omgang Malaga, der står en bil og venter, og deretter er det Andalucia som står for tur...8 deilige dager uten forpliktelser, vi kjører til vi finner ett sted vi vil bo =) Javel. Jeg er ikke misunnelig:-Þ 0 Siter
Alana Skrevet 30. mai 2002 Skrevet 30. mai 2002 Ha en kjempefin ferie!:-)) Unner deg/dere det kjempemasse!:-)) Og når du kommer hjem...da vet du hva som skjer ;-) *smaskings* 0 Siter
birdie Skrevet 30. mai 2002 Skrevet 30. mai 2002 Synes du skal sende en hilsen eller to uansett, jeg! Kos dere, da! ) 0 Siter
dewey Skrevet 30. mai 2002 Skrevet 30. mai 2002 forsvant innlegget mitt tro? Jeg ba deg stikke innom mammanettet før du dro:-) 0 Siter
Line Skrevet 30. mai 2002 Skrevet 30. mai 2002 God ferie, da! :-) Åh, så deilig! Kos dere masse, og send meg mengder med inspirasjon når du kommer hjem igjen! Jeg bare MÅ en tur nedover jeg også - i juli Kjør forsiktig og alt sånt da, og nyyyyyt ferien! Lyst til å sende kort? Go'klem fra 0 Siter
nanna Skrevet 30. mai 2002 Skrevet 30. mai 2002 Åh, så deilig! Kos dere masse, og send meg mengder med inspirasjon når du kommer hjem igjen! Jeg bare MÅ en tur nedover jeg også - i juli Kjør forsiktig og alt sånt da, og nyyyyyt ferien! Lyst til å sende kort? Go'klem fra Jeg kan vel alltids sende et kort, bare gi meg adressen din, du. ;-) Men jeg reiser ikke før i september, da. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 30. mai 2002 Skrevet 30. mai 2002 Puhhh! Det blir sikkert dritkjedelig ! :-) 0 Siter
Line Skrevet 30. mai 2002 Skrevet 30. mai 2002 Jeg kan vel alltids sende et kort, bare gi meg adressen din, du. ;-) Men jeg reiser ikke før i september, da. Hehe...den var vel i grunnen ikke ment til deg, men jeg blir alltid glad for kort uansett jeg! ) 0 Siter
Velouria Skrevet 30. mai 2002 Skrevet 30. mai 2002 god tur! vet du om Tuula trenger ett par unger denne måneden? 0 Siter
nanna Skrevet 31. mai 2002 Skrevet 31. mai 2002 Hehe...den var vel i grunnen ikke ment til deg, men jeg blir alltid glad for kort uansett jeg! ) I know. *fnise* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.