Gå til innhold

Fyyyyyyy


grublings

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt uenig, jenta på bildet skulle vært 10 år eldre !

ja men jeg skulle vært 10 (minst) yngre, see? *med bærepose med øl på vei til fest osv.* *mimre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SÅ enig i din omformulering!

Takk for det !

Stakkars småjenter som må tåle å bli sett på som sex objekter, før de en gang er "tørre bak øra" ! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det !

Stakkars småjenter som må tåle å bli sett på som sex objekter, før de en gang er "tørre bak øra" ! :(

Usmakelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det !

Stakkars småjenter som må tåle å bli sett på som sex objekter, før de en gang er "tørre bak øra" ! :(

Ikke overdriv da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke overdriv da?

Eg overdriver ikkje !

Jenta var søt og er sikkert snill og grei, men ho er tross alt ett lite barn !

Ikkje noe for voksne folk å sikle over akkurat, meen om 10 år er ho sikkert seksuellt attraktiv for oss "voksne" ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg overdriver ikkje !

Jenta var søt og er sikkert snill og grei, men ho er tross alt ett lite barn !

Ikkje noe for voksne folk å sikle over akkurat, meen om 10 år er ho sikkert seksuellt attraktiv for oss "voksne" ! :-)

Jeg sikler ikke, men ble slått av at hun var utrolig pen. Og det kan jeg mene uten at det bør "mistenkliggjøres". :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, jenta var pen hun, men hun appelerer ikke til meg i det hele tatt, til det var hun altfor ung. Jeg klarer ikke å se noe som helst fristende med så unge jenter.

Men som Geir sier, få på henne ti år til , så tenker jeg saken hadde stilt seg annerledes:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...