Gå til innhold

hvorfor er enkelte mennekser slik???


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg lurer på hvorfor enkelte mennesker oppfører seg så ekkelt noen ganger.

Eks i går var vi på håndballkamp med vår datter på 10. foreldrene samles gjerne og heier sammen.

Den ene mora er så rar ovenfor meg føler jeg. Når jeg kom flytet hun seg og sa ikke engang hei enda vi har vært på fest, kino og masse andre ting sammen tidligere.

Når hun er sammen med sin venninne overser hun meg helt men når hun ikke er sammen med denne venninnen er hun helt ok og virker oppriktig interessert i det vi snakker om.

Hva er det som gjør at noen sblir slik?

Jeg er nok ikke kul nok eller kanskje er jeg kjedelig som sjelden går ut på fest osv men jeg har da aldri sagt eller gjort noe som gjør at hun bør være slik???

Har andre opplevd noe liknende?

Gudsjelov har jeg mange gode og ekte venner men synes det er ekkelt når noen oppfører seg slik.

Dette var heller ikke tilfeldig for slik har hun gjort todligere også.

Så det er vel bare fordi hun ikke liker meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...