Gå til innhold

hadde jeg ant....

Anbefalte innlegg

Gjest dukke

Hadde jeg ant hvor vanskelig det her skulle bli.....hadde jeg ant åssen jeg egntlig hadde misbrukt maten for å ikke føle,hadde jeg ant hvor masse sinne det bor i meg,hadde jeg ant,hvordan å ta knekken på min sf skulle gå utover mine kjære,hadde jeg ant.......da hadde aldri dette innlegget blitt skrevet.....

jeg skal bare følge klokka og spise til faste tider,skla det virkelig være så vanskelig det da???om dere tenker nei,så prøv.....ikke en bit utten om klokka......

har lyst å bosette meg på en øde øy langt faen i vold fra all mat i verden......

gud som jeg trenger noen ord....sorry...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56609-hadde-jeg-ant/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gnaffel-laffel (visille)

Åh...jeg vet åssen det er.....MEN alt blir myye bedre etterhvert! Her må man bare ta tida til hjelp. Gled deg til mat bare blir mat igjen.....for det føles deilig....nå er ikke jeg _helt_ frisk enda, men det kommer seg. Har smakt litt på den tilværelsen., og det føltes godt....Veldig godt!

Stå på videre!!! Tenker på deg!

Masse klemser fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56609-hadde-jeg-ant/#findComment-235992
Del på andre sider

Gjest dukke

Åh...jeg vet åssen det er.....MEN alt blir myye bedre etterhvert! Her må man bare ta tida til hjelp. Gled deg til mat bare blir mat igjen.....for det føles deilig....nå er ikke jeg _helt_ frisk enda, men det kommer seg. Har smakt litt på den tilværelsen., og det føltes godt....Veldig godt!

Stå på videre!!! Tenker på deg!

Masse klemser fra

næææmen så kos å se deg da:-)))

Å så godt det var å se det går fremover med den matgreien din også.

Joda vennen...jeg vet det går frem og att kansje jeg en dag får ett ok forhold til mat,men nå så føles det bare svart ut.Det går greit nok når ongene er hjemme,men når jeg er alene,da har jeg ikke peiling liksom på hva jeg skla ha til middag eller noe.KJIPT!!

Nå har jeg enda ingen begrensninger på hvor masse jeg skal spise,skal bare passe klokka.Det er ett helvete bare det,hva da når jeg til og med får en diett og holde meg til...?????

Ikke det.det ser ut som jeg trenger noe lengre tid på å venne meg til klokka.

Håper du får en strålende sommer vennen,og jeg håper det ikke blir ett år før jeg ser deg igjen:-))

Har blitt veldig glad når jeg har fått hilsen.

Masse gode tanker fra meg til deg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56609-hadde-jeg-ant/#findComment-236055
Del på andre sider

gnaffel-laffel

næææmen så kos å se deg da:-)))

Å så godt det var å se det går fremover med den matgreien din også.

Joda vennen...jeg vet det går frem og att kansje jeg en dag får ett ok forhold til mat,men nå så føles det bare svart ut.Det går greit nok når ongene er hjemme,men når jeg er alene,da har jeg ikke peiling liksom på hva jeg skla ha til middag eller noe.KJIPT!!

Nå har jeg enda ingen begrensninger på hvor masse jeg skal spise,skal bare passe klokka.Det er ett helvete bare det,hva da når jeg til og med får en diett og holde meg til...?????

Ikke det.det ser ut som jeg trenger noe lengre tid på å venne meg til klokka.

Håper du får en strålende sommer vennen,og jeg håper det ikke blir ett år før jeg ser deg igjen:-))

Har blitt veldig glad når jeg har fått hilsen.

Masse gode tanker fra meg til deg

Det skal ikke gå et år til neste gang, nei! Nå funker jo endelig internetten vår igjen...har klart å ødelegge tre ledninger, jeg...ikke spør hvordan...vi får se hvor lenge denne holder. Nå er jeg i alle fall mye på nettet - litt _for_mye....urk...er nemlig midt i eksamenstider....

Koselig at du ikke har glemt meg :o) tenker ofte på deg, jeg....kan du ikke komme litt på nattprat-chatten av og til så kanskje vi treffes der...? Det går forresten mye bedre med meg for tiden...men alt, egentlig...og det er bare digg...nesten rart å ha det bra...:o) har fått mange venner i russetida....helt topp!!!

klems og nuss på tåa fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56609-hadde-jeg-ant/#findComment-236085
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...