Gå til innhold

FU : Hvor misfornøy er du med DOL


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

og hvorfor blir du her allikevel.

Jeg har lagt merke til at Webmaster stadig kritiseres sterkt, men allikevel er de som kritiserer h*n her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillelurven

Jeg ser ingen grunn til ikke å bli et sted, selv om man kritiserer "ledelsen". Det skjer daglig på de fleste arbeidsplasser, og også i heimen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raglan

Jeg ser ingen grunn til ikke å bli et sted, selv om man kritiserer "ledelsen". Det skjer daglig på de fleste arbeidsplasser, og også i heimen! :-)

Jeg er ikke så misfornøyd - derfor blir jeg selvfølgelig. Hadde jeg mislikt stedet og webbis, hadde jeg funnet meg en annen " lekeplass"

Å sammenligne det med en arbeidsplass holder ikke synes jeg. Der er vi fordi vi tjener penger ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg svært misfornøyd med webmasters måte å håndtere ting på. Men det er svært sjeldent at jeg får slettet innlegg og det er svært sjeldent at jeg er i klammeri med ledelsen på dol. Derfor er jeg her fortsatt. Webmaster gjør nok sin jobb på en flott måte, for det meste:o)

Det er ikke enkelt å gjøre alle fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest teatrika

Jeg er ikke så misfornøyd - derfor blir jeg selvfølgelig. Hadde jeg mislikt stedet og webbis, hadde jeg funnet meg en annen " lekeplass"

Å sammenligne det med en arbeidsplass holder ikke synes jeg. Der er vi fordi vi tjener penger ;-)

Nå er det jo også sånn at vi ikke er her på grunn av "ledelsen" men på grunn av de andre medlemmene som er her. Selv om man er misfornøyd med "ledelsen" så trives man så godt sammen med de andre her inne (som da faktisk utgjør majoriteten) at man faktisk velger å fortsette å være på DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo også sånn at vi ikke er her på grunn av "ledelsen" men på grunn av de andre medlemmene som er her. Selv om man er misfornøyd med "ledelsen" så trives man så godt sammen med de andre her inne (som da faktisk utgjør majoriteten) at man faktisk velger å fortsette å være på DOL.

Hvorfor skriver du dette til Raglan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest teatrika

Hvorfor skriver du dette til Raglan?

Hva er det du maser sånn om??? Jeg henger meg da bare med på diskusjonen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du maser sånn om??? Jeg henger meg da bare med på diskusjonen!!!

Bli sint:-)

Joda, men du har misforstått. Altså: Når du svarer på hovedinnlegget legger du svaret ditt inn under den som har skrevet hovedinnlegget. I dette tilfellet (ikke undertegnet). Hvis ikke kommer det opp som svar til den du tilfeldigvis legger svaret ditt under. Skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest teatrika

Bli sint:-)

Joda, men du har misforstått. Altså: Når du svarer på hovedinnlegget legger du svaret ditt inn under den som har skrevet hovedinnlegget. I dette tilfellet (ikke undertegnet). Hvis ikke kommer det opp som svar til den du tilfeldigvis legger svaret ditt under. Skjønner?

Joda, selvfølgelig skjønner jeg det, men kjære deg da! Jeg svarer ikke bare den som har skrevet hovedinnlegget, jeg henger meg på diskusjonen, kommer med mine synspunkter, ergo er det myntet på alle de som har deltatt i den diskusjonen. Spiller det da noen rolle hvem som får opp meldingen? Ikke alle får den opp liekvel. Jeg bare spør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, selvfølgelig skjønner jeg det, men kjære deg da! Jeg svarer ikke bare den som har skrevet hovedinnlegget, jeg henger meg på diskusjonen, kommer med mine synspunkter, ergo er det myntet på alle de som har deltatt i den diskusjonen. Spiller det da noen rolle hvem som får opp meldingen? Ikke alle får den opp liekvel. Jeg bare spør...

Ja, det spiller noen rolle, teatrika. Hvis du bare skal delta i diskusjonen svarer du på hovedinnlegget. Svarer du en tilfeldig i tråden vil denne personen tro at du har svart henne/han. Det er slik det fungerer. Ta det til etterretning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Joda, selvfølgelig skjønner jeg det, men kjære deg da! Jeg svarer ikke bare den som har skrevet hovedinnlegget, jeg henger meg på diskusjonen, kommer med mine synspunkter, ergo er det myntet på alle de som har deltatt i den diskusjonen. Spiller det da noen rolle hvem som får opp meldingen? Ikke alle får den opp liekvel. Jeg bare spør...

Lionn har rett. Sånn er det med den saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest teatrika

Da skal jeg skjerpe meg!

Det var selvfølgelig ikke meningen å skrive nicket mitt som tittel i dette innlegget. Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Det var selvfølgelig ikke meningen å skrive nicket mitt som tittel i dette innlegget. Beklager.

Godt du er så lærevillig ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var selvfølgelig ikke meningen å skrive nicket mitt som tittel i dette innlegget. Beklager.

I dag er jeg såpass raus, at jeg tilgir deg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lionn/pirrka

Godt du er så lærevillig ;-)

Siden jeg ikke orker mer klangling nå, velger jeg å forstå disse innleggene som de er skrevet og ikke sarkastisk!!!

Gog helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke orker mer klangling nå, velger jeg å forstå disse innleggene som de er skrevet og ikke sarkastisk!!!

Gog helg!

Nå gjorde du feil igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest teatrika

Nå gjorde du feil igjen.

Ja jeg så det. Beklager!

Nå stokker det seg så fælt for meg, at jeg tror jeg gjør lurt i å logge meg ut for i dag, og heller kommer sterkere tilbake ved en senere anledning.

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...