Lionn Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Ja jeg så det. Beklager! Nå stokker det seg så fælt for meg, at jeg tror jeg gjør lurt i å logge meg ut for i dag, og heller kommer sterkere tilbake ved en senere anledning. God helg! God helg!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Jeg trives godt med DOL, jeg I de periodene jeg syns det er kjedelig her, så tar jeg meg bare noen dager "fri" herfra Syns webbis stort sett gjør en bra jobb forresten, jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wulfi Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Det eneste jeg er SKIKKELIG misfornøyd med , er at de fjernet småprat :-( Ellers så er det ganske ok å være her :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naiv Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Jeg elsker det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gyrken Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Gammel vane vond å vende.. Jeg tror stadig dol er like koselig som det var i gamle dager da Simen og Anker styrte skuta med fast og kjærlig hånd ;-), og blir ofte skuffet. Men en del av av brukerne her inne gjør det verdt det tross alt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 DOL er supert, og jeg elsker å diskutere med f.eks. (ikke undertegnet). DOL ruler ass. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kie Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Det eneste jeg er SKIKKELIG misfornøyd med , er at de fjernet småprat :-( Ellers så er det ganske ok å være her :-) JA! Enig med deg. Det at de fjernet småprat furter jeg enda over :-( *vurderer å sette meg på webmaster personlig til h*n får småprat opp igjen* Og jeg er tung, altså! .......foreløpig! Så det haster litt ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wulfi Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 JA! Enig med deg. Det at de fjernet småprat furter jeg enda over :-( *vurderer å sette meg på webmaster personlig til h*n får småprat opp igjen* Og jeg er tung, altså! .......foreløpig! Så det haster litt ;-) Jeg er også tung ,veldig tung ,så jeg kan hjelpe deg å sitte på webbis :-))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kie Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Jeg er også tung ,veldig tung ,så jeg kan hjelpe deg å sitte på webbis :-))) Da har vi en avtale! Kanskje vi skulle fått med noen flere? Som kunne slenge seg på i tillegg h*n er vrang? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest retvizan Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Da har vi en avtale! Kanskje vi skulle fått med noen flere? Som kunne slenge seg på i tillegg h*n er vrang? Jeg synes vi skal spørre ROLF. ;-) Har besøk av Wulfi akkurat nå, vi sitter godt planta på hver vår maskin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wulfi Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Da har vi en avtale! Kanskje vi skulle fått med noen flere? Som kunne slenge seg på i tillegg h*n er vrang? Slett ingen dum idè :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kie Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Jeg synes vi skal spørre ROLF. ;-) Har besøk av Wulfi akkurat nå, vi sitter godt planta på hver vår maskin. Skikkelig kvalitetstid, altså ;-) ROLF er et must! Ellers kan vel du bli med? Selv et skrukkeskinn må vel veie noe? *dukker* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kie Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Slett ingen dum idè :-) Nei, den kommer jo fra meg. *brisker seg* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest retvizan Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Skikkelig kvalitetstid, altså ;-) ROLF er et must! Ellers kan vel du bli med? Selv et skrukkeskinn må vel veie noe? *dukker* Å nei, bare ikke prøv deg! Husker sist gang du skulle servere meg på et sølvfat til webbis. Nok er nok. Det holder det, sa Gundersen, vi klarer oss med det. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kie Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Å nei, bare ikke prøv deg! Husker sist gang du skulle servere meg på et sølvfat til webbis. Nok er nok. Det holder det, sa Gundersen, vi klarer oss med det. ;-) Pokker, jeg er avslørt! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.