Gå til innhold

FU:Hvor mye penger har dere i uka


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

til å gjøre hva dere vil med , når alle faste utgifter er betalt ?

Ca 2000; her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ca 10 000 etter lån er betalt....

Til å bruke på deg selv? På en uke???

Du må gjerne sende over litt til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 10 000 etter lån er betalt....

Hæææ??? 10.000??? Du tuller??? Jeg har omtrent den summen til rådighet på to måneder. Fy faen. Salte hælvete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca. 0.

Kjære Lionn, vi er ikke akkurat et lukurativt vennskap sammen skjønner jeg, økonomisk sett. Jeg har like mye som deg å rutte med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til å bruke på deg selv? På en uke???

Du må gjerne sende over litt til meg.

Det er pr. uke ja , men skal forsørge en haug med unger .

Og det er jo samlet jeg mener ; altså min manns lønn også : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Lionn, vi er ikke akkurat et lukurativt vennskap sammen skjønner jeg, økonomisk sett. Jeg har like mye som deg å rutte med.

Skulle vi to slått oss sammen måtte vi tydd til grøt og vann. Men jeg pleier å ha øl da. Jeg kan vel i og for seg ikke forvente meg noe annet etter som jeg ikke har noen inntekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er pr. uke ja , men skal forsørge en haug med unger .

Og det er jo samlet jeg mener ; altså min manns lønn også : )

Aha, men spørsmålet var hvor mye du har til å bruke på deg selv etter at alle utgifter er betalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, men spørsmålet var hvor mye du har til å bruke på deg selv etter at alle utgifter er betalt.

Tja , hvis kostnadene på ungene er 1000; + mat ca 3000; blir det ca 6000; ...nei , ble litt komplisert når en har felles økonomi , men vi har så vi klarer oss : )

Regnet sånn at vi har netto ca 55 000 ; pr mnd. - 16 000 lån / div...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vi to slått oss sammen måtte vi tydd til grøt og vann. Men jeg pleier å ha øl da. Jeg kan vel i og for seg ikke forvente meg noe annet etter som jeg ikke har noen inntekt.

Mye næring i øl og mannfolk. Vi hadde nok greid oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja , hvis kostnadene på ungene er 1000; + mat ca 3000; blir det ca 6000; ...nei , ble litt komplisert når en har felles økonomi , men vi har så vi klarer oss : )

Regnet sånn at vi har netto ca 55 000 ; pr mnd. - 16 000 lån / div...

_Netto_ 55.000 i måneden, det vil altså si 27.500 netto på hver av dere, i snitt. Jeg sier det igjen, Djeeezes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja , hvis kostnadene på ungene er 1000; + mat ca 3000; blir det ca 6000; ...nei , ble litt komplisert når en har felles økonomi , men vi har så vi klarer oss : )

Regnet sånn at vi har netto ca 55 000 ; pr mnd. - 16 000 lån / div...

Ja, da burde dere jo klare dere:-)

Vi har utbetalt ca. 20.000 i mnd og det går såvidt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Tja , hvis kostnadene på ungene er 1000; + mat ca 3000; blir det ca 6000; ...nei , ble litt komplisert når en har felles økonomi , men vi har så vi klarer oss : )

Regnet sånn at vi har netto ca 55 000 ; pr mnd. - 16 000 lån / div...

*Hi-ick*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Netto_ 55.000 i måneden, det vil altså si 27.500 netto på hver av dere, i snitt. Jeg sier det igjen, Djeeezes!

Ikke helt likt fordelt , men nesten.....

Dette er jo også innkludert bidrag , barnetrygd , trygdtønader etc......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sier du det til meg? Vil du spandere på meg?

Jeg slengte meg bare innimellom deg og favn. Følte meg så trygg der.....Selvsagt vil jeg spandere på deg. Vil ikke alle det da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slengte meg bare innimellom deg og favn. Følte meg så trygg der.....Selvsagt vil jeg spandere på deg. Vil ikke alle det da??

Jo, jeg tror alle vil det, så still dere i kø.

*Høy på pæra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...