happygirl Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Jaja.....så var overtidskontrollen over..... UL`en var fin, den viste en liten jente Vaginal undersøkelsen viste 2 cm åpning og stor vannblære....ikke noe problem å sette meg i gang, skulle slippe kur, de skulle visst bare ta vannet..... BT derimot hadde plutselig føket i været....160/100.......og jeg har ligget på ca 120/80....Hadde også spor av proteiner i urinen, men de kunne komme fra utflod... Jeg prøvde liksom å legge sammen to og to jeg da...så høyt BT og spor av proteiner =????? MEn det virka ikke som om legen brød seg noe om det...måtte ta blodprøver da.... Fikk ikke en gang beskjed om å ta det med ro....syns det var rart, jeg????? "Kom tilbake på mandag morgen....det er DA den store dagen er", fikk jeg beskjed om..... Alle mine store planer om å argumentere godt og hemningsløst om å få bli satt i gang i dag bare ble borte med vinden..... "Ja vel, greit" var det eneste jeg fikk sagt......herregud for ei pingle jeg er...! Hehe! Vel vel, da får jeg junibarn i stedenfor maibarn....det hadde jeg aldri trodd.... Jeg får til og med med meg finalen i Big Brother!!!! Hehe! Vel, jeg får bare se det positive i det....på mandag VET jeg at jeg får barnet i armene mine!!!!!! Klemmer fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/56668-det-ble-ikke-noen-f%C3%B8dsel-i-dag-heller-gitt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.