Gå til innhold

chat/forum på hjemmeside....


Piamor

Anbefalte innlegg

Jada - så har man tatt seg vann over hodet igjen!

JEg har begynt å lage ei lita mimreside for "gammelklassen", og nå er det noen som vil ha chat der..... HJEEEEELP!

Er det noen som kan forklare meg på en enkel måte hvordan jeg kan få til dette?

Om noen kan forsøke å forklare meg hvordan jeg kan lage forum også, så er det supert!

(Og jeg som var så stolt av å ha greid å legge ut gjestebok......)

på forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Quickchat er veldig enkel.

Du registrerer deg (gratis), skriver inn ønsket størrelse og farge (tror jeg), trykker på en knapp og vips så har du en kode du kan lime inn på siden din.

(På frontpage limte jeg inn ved å klikke sett inn - HTML kode- og limet inn koden fra quickchat som jeg hadde kopiert)

Resultatet ser du her;

http://www.fullthus.com/chat

Man kan sikkert gjøre endel mer med det også, men det har jeg ikke satt meg inn i.

Mitt forum er fra phpBB.com, men der trenger man tilgang til mysql database o.l. for å få brukt det.

Men ezboard.com, bravenet.com f.eks. har gratis forum som du ikke trenger det med. Men da må man tåle litt reklame også.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...