Gå til innhold

Canon Ixus v


x-ar

Anbefalte innlegg

Noen som er eksperter på området?

Har sjekket at programfiler og driver ligger inne, men allikevel oppnås ikke kontakt mellom programmet og kameraet. Det har kommet meg for øret at det skal være en smal sak å fixe dette. Bare noe som skal krysses av en eller annen plass. Men hva som skal krysses av hvor vites ikke. Noen som kan hjelpe meg???

Pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz!

Desperat hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv når du starter programmet å gå inn på properties. Der velger du at den skal lese fra USB.

Får ikke gå inn på alternativene under properties..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke gå inn på alternativene under properties..........

Har du prøvd å avinstallere programmet? Dersom du ikke har det, så gjør du det. Installerer det igjen, og kobler til USB kabelen når installasjonen er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å avinstallere programmet? Dersom du ikke har det, så gjør du det. Installerer det igjen, og kobler til USB kabelen når installasjonen er ferdig.

har prøvd det ørten ganger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaste kameraet i bosset, med programvare??!!!!!

_det_ har jeg ikke prøvd enda........ tror du det funker? Tipper eieren blir blid da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_det_ har jeg ikke prøvd enda........ tror du det funker? Tipper eieren blir blid da....

Det funker helt garanter!!

Lenge siden sist forresten. Er du ikke på msn lenger? Jeg har to adresser på deg der jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sussi

_det_ har jeg ikke prøvd enda........ tror du det funker? Tipper eieren blir blid da....

Ville bare si at eieren sikkert IKKE blir glad om du gjør som livato sier!!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...