x-ar Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Noen som er eksperter på området? Har sjekket at programfiler og driver ligger inne, men allikevel oppnås ikke kontakt mellom programmet og kameraet. Det har kommet meg for øret at det skal være en smal sak å fixe dette. Bare noe som skal krysses av en eller annen plass. Men hva som skal krysses av hvor vites ikke. Noen som kan hjelpe meg??? Pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz! Desperat hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livato Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Prøv når du starter programmet å gå inn på properties. Der velger du at den skal lese fra USB. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
x-ar Skrevet 31. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2002 Prøv når du starter programmet å gå inn på properties. Der velger du at den skal lese fra USB. Får ikke gå inn på alternativene under properties.......... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livato Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Får ikke gå inn på alternativene under properties.......... Har du prøvd å avinstallere programmet? Dersom du ikke har det, så gjør du det. Installerer det igjen, og kobler til USB kabelen når installasjonen er ferdig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
x-ar Skrevet 31. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2002 Har du prøvd å avinstallere programmet? Dersom du ikke har det, så gjør du det. Installerer det igjen, og kobler til USB kabelen når installasjonen er ferdig. har prøvd det ørten ganger! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livato Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 har prøvd det ørten ganger! Du kan jo prøve å gå inn på sidene til canon og se om du finner en oppdatering. Kanskje det hjelper! http://www.canon.no/innhold/index.html 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
x-ar Skrevet 31. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2002 Du kan jo prøve å gå inn på sidene til canon og se om du finner en oppdatering. Kanskje det hjelper! http://www.canon.no/innhold/index.html Det har jeg også gjort........... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livato Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Det har jeg også gjort........... Kaste kameraet i bosset, med programvare??!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
x-ar Skrevet 31. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2002 Kaste kameraet i bosset, med programvare??!!!!! _det_ har jeg ikke prøvd enda........ tror du det funker? Tipper eieren blir blid da.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livato Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 _det_ har jeg ikke prøvd enda........ tror du det funker? Tipper eieren blir blid da.... Det funker helt garanter!! Lenge siden sist forresten. Er du ikke på msn lenger? Jeg har to adresser på deg der jeg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sussi Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 _det_ har jeg ikke prøvd enda........ tror du det funker? Tipper eieren blir blid da.... Ville bare si at eieren sikkert IKKE blir glad om du gjør som livato sier!! Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livato Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Ville bare si at eieren sikkert IKKE blir glad om du gjør som livato sier!! Mvh Hvem bryr seg om eieren?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sussi Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Hvem bryr seg om eieren?? Jeg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.