Gå til innhold

Hva er det med svigermødre?


Gjest Snuppaduppa

Anbefalte innlegg

Gjest Snuppaduppa

Jeg må si det at jeg har aldri hatt noen negative opplevelser med svigermødre! Kan det være fordi jeg aldri har vært gift? Jeg er ikke helt sikker på om det har noe med saken å gjøre. Jeg har jo heller ikke vært enke. Jeg har jo hørt en del rykter om hvor grusomme svigermødre kan være. Er dette virkelig tilfelle, eller er det bare en myte, hva med svigerfedre, er de helt okey? Hvilke opplevelser har dere med deres svigerforeldre, eller hvilke opplevelser har dere hatt med andres svigerforeldre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, men jeg har aldri hatt noen negative greier med mine svigermødre, men nå er det kanskje vesentlig a min exmann`s mor aldri fikk oppleve å bli bestemor - og jeg tror det er der hvor barn er inkludert at man har størst problem. Jeg har hatt "svigermødre" uten barn og uten å ha vært gift, men det har aldri vært noe problem. Jeg kan omgås alle, så lenge jeg slipper å gifte meg med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mora til min første samboer var/er ei jævla falsk og humørsyk hurpe som blandet seg inn i ting og tang! Faren var grei nok.

Min nåværende svigermor var blid og grei, nå har hun altzheimer så jeg vet ikke hvordan forholdet vårt hadde vært om hun hadde vært frisk nå. Svigerfar er også grei og snill! Det jeg syns er viktig er at de aldri har blandet seg inn i hva vi gjør! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes mine svigerforeldre er alltiders mennesker! Har et veldig godt forhold til dem.

Søstera mi har vært gift i mange år og hun har også veldig kjekke svigerforeldre.

Jeg kan ikke komme på noen i min bekjentskapskrets som har vansklige svigerforeldre.

Men selvfølgelig så er ikke alle mennesker like, og at noen har problemer er ikke å komme i fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine svigerforeldre er veldig greie. Men av og til må jeg si ifra til dem på en streng måte, og jeg godtar ikke alt. Men stort sett er jeg fornøyd ja

Jeg har ei venninne som har den væerste svigermora i verden, garantert...Hun kritiserer hele tiden, bestemmer alt (tror hun)...rett og slett ekkel. Til ogmed vi andre reagerer på hvor fæl hun er...så de finnes.

Nå måtte jeg le...tenk at jeg faktisk vet hvem svigermor i alle vitsene er:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Min svigermor er en fordrukken, hjemløs ex-prostituert. Ganske moro i bryllup, barnedåper og konfirmasjoner egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...