Zirine Skrevet 1. juni 2002 Skrevet 1. juni 2002 går det bra med røykeslutten eller? hei forresten 0 Siter
tonie Skrevet 1. juni 2002 Skrevet 1. juni 2002 Det går ikke an å si at det går bra..... Tenker vi sier at det går på et vis. Eh? Du da? Fortsatt røyksugen? 0 Siter
Zirine Skrevet 1. juni 2002 Forfatter Skrevet 1. juni 2002 Det går ikke an å si at det går bra..... Tenker vi sier at det går på et vis. Eh? Du da? Fortsatt røyksugen? Japp, men jeg har tatt noen røyk. Røyka en røyk sist jeg var ute sammen med pønk - og kommer sikkert til å røyke en røyk neste gang jeg går ut. Men jeg har ikke røyka i kveld selv om jeg har drukket - og gjør det normalt ikke. Det er jeg fornøyd med Det jeg blir forbanna over er avhengigheten - jeg liker ikke å MÅ ha noe. Forsøker du en "rein" slutt eller har du hjelpemidler? 0 Siter
Bassisten Skrevet 1. juni 2002 Skrevet 1. juni 2002 Det går ikke an å si at det går bra..... Tenker vi sier at det går på et vis. Eh? Du da? Fortsatt røyksugen? Opnar ein kartong med luckies, tar ut ein heilt ny pakke, opnar den... - Puttar ein fersk sigarett i munnen og tenner på den.... Kjenner den svale røyken fylle munnhula og trekk roleg ned i lungane.... Kjenner godfølelsen bre seg i kroppen... Ahhh... No er eg slem, ja? :-) 0 Siter
tonie Skrevet 1. juni 2002 Skrevet 1. juni 2002 Japp, men jeg har tatt noen røyk. Røyka en røyk sist jeg var ute sammen med pønk - og kommer sikkert til å røyke en røyk neste gang jeg går ut. Men jeg har ikke røyka i kveld selv om jeg har drukket - og gjør det normalt ikke. Det er jeg fornøyd med Det jeg blir forbanna over er avhengigheten - jeg liker ikke å MÅ ha noe. Forsøker du en "rein" slutt eller har du hjelpemidler? Jeg tar Zyban. Det bare_skal_ gå, samme hva. Men jeg må si at jeg mister motet når folk som ikke har røkt på måneder og år sier at de blir røyksugne hver eneste gang de tar en øl...Gud, er det sånn det skal bli for ever og alltid??? Hjelp! Jeg blir deprimert bare ved å tenke på det. 0 Siter
tonie Skrevet 1. juni 2002 Skrevet 1. juni 2002 Opnar ein kartong med luckies, tar ut ein heilt ny pakke, opnar den... - Puttar ein fersk sigarett i munnen og tenner på den.... Kjenner den svale røyken fylle munnhula og trekk roleg ned i lungane.... Kjenner godfølelsen bre seg i kroppen... Ahhh... No er eg slem, ja? :-) Det er du. Altså tok jeg feil av deg. Trodde du bare var forståelsesfull, snill og nusselig. Glad jeg tok feil ;-) 0 Siter
Zirine Skrevet 1. juni 2002 Forfatter Skrevet 1. juni 2002 Jeg tar Zyban. Det bare_skal_ gå, samme hva. Men jeg må si at jeg mister motet når folk som ikke har røkt på måneder og år sier at de blir røyksugne hver eneste gang de tar en øl...Gud, er det sånn det skal bli for ever og alltid??? Hjelp! Jeg blir deprimert bare ved å tenke på det. Hmm.... Jeg er røyksugen i dag, men det er et helt annet sug enn når du har vært uten røyk i 2 dager - da er det liksom veldig intenst - du klarer ikke tenke på noe annet. Jeg har fortsatt røyksug, men har ingen problemer med å drikke uten å røyke, selv om jeg ofte får lyst på røyk - og som du hører, av og til har tatt noen (men aldri mer enn en røyk) Men røyken er ikke sentrum. Jeg har gått fra å tenke hele tiden på røyk, til å tenke på røyk en gang i uka- og det er ganske fint Jeg vet ikke om jeg kan forvente noe bedre. Virker ikke Zybanen? 0 Siter
Bassisten Skrevet 1. juni 2002 Skrevet 1. juni 2002 Det er du. Altså tok jeg feil av deg. Trodde du bare var forståelsesfull, snill og nusselig. Glad jeg tok feil ;-) nusselig? NUSSELIG?? hrmf... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.