Gå til innhold

Beandling mot sopp nå, selv om jeg har klamydia?

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Hei!

Jeg har sykt mye kløe i skrittet, og jeg er nesten helt sikker på at jeg enda har klamydia (har vært behandlet to ganger, men hadde sex under siste behandling)....

doktoren sa det var vanlig med sopp etter klamydia, og dette har jeg behandlet to ganger (etter hver klamydia-behandling)

Derfor lurer jeg på om jeg kan ta behandling mot sopp mens jeg har klamydia? Er en stund til jeg får vite om jeg enda har klamydia, og så lenge gidder jeg ikke å ha kløen...........

Vil behandlingen mot sopp virke, selv om jeg har klamydia? vil d komme tilbake??

Hadde vært veldig fint å vite, for det koster ganske for en behandling (for meg da), og vil ikke ta den så mange ganger...............

hilsen meg;)

Fortsetter under...

Gjest Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrob

Det er ibngenting i veien for behandling mot sopp selv om du har klamyudia. Det beste er selvfølgelig at begge infeksjoner behandles. Og noe som er meget viktig at din partner behandles samtidig. Ellers blir det en karussel med infeksjon frem og tilbake. Det er også en fordel at infeksjonene diagnostiseres skikkelig.

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...