Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• carma

28

• Tayzonia

7

• SierDuDet

5

• Amiga

4

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Singularity

Det er mange det!

Sør hadde det jo vært spennende å se da... og magnus, absolutt magnus. Ellers er det flest damer jeg er nysgjerrige på.

Er ikke du...?

Ser ikke ut som om det er noe håp om å få med Sør på bildesiden, men jeg satser på å få med meg et minitreff en gang han er i Oslo. Magnus har jeg truffet (og jeg har bilde av ham), så han er jeg ikke så nysgjerrig på.

De jeg er mest nysgjerrige på å se bilde av eller i RL er vel Ano, mrxx, LilleMy, Pi@, potetmos, Rosanna, Shandy, Soria, Sør, Uma, un_happy, samtlige webmastere, Morsk, Henrikke, Liza i London, thinkerbell og en hel drøss tidligere/lite aktive DOL'ere som jeg har tastet med. Har sikkert glemt noen også...

Har truffet mange av de mest markante brukerene her, sett bilder av en del andre, og atter andre har jeg ikke blitt såpass "kjent" med at jeg er virkelig nysgjerrig på bilde. Spesielt da de som primært er aktive på foreldreforum.

Så min liste er nok noe forskjellig fra din :-)

Ser ikke ut som om det er noe håp om å få med Sør på bildesiden, men jeg satser på å få med meg et minitreff en gang han er i Oslo. Magnus har jeg truffet (og jeg har bilde av ham), så han er jeg ikke så nysgjerrig på.

De jeg er mest nysgjerrige på å se bilde av eller i RL er vel Ano, mrxx, LilleMy, Pi@, potetmos, Rosanna, Shandy, Soria, Sør, Uma, un_happy, samtlige webmastere, Morsk, Henrikke, Liza i London, thinkerbell og en hel drøss tidligere/lite aktive DOL'ere som jeg har tastet med. Har sikkert glemt noen også...

Har truffet mange av de mest markante brukerene her, sett bilder av en del andre, og atter andre har jeg ikke blitt såpass "kjent" med at jeg er virkelig nysgjerrig på bilde. Spesielt da de som primært er aktive på foreldreforum.

Så min liste er nok noe forskjellig fra din :-)

Nja, listen er vel avhengig av hvem man "kjenner". Men du hadde noen på din liste som jeg kunne tenke meg å se/møte.

Serafia, har du truffet henne.....?

Litt spenning bør det vel gjerne være også... kanskje det er noe av det som virker forlokkende med denne formen for kommunikasjon...

Singularity

Nja, listen er vel avhengig av hvem man "kjenner". Men du hadde noen på din liste som jeg kunne tenke meg å se/møte.

Serafia, har du truffet henne.....?

Litt spenning bør det vel gjerne være også... kanskje det er noe av det som virker forlokkende med denne formen for kommunikasjon...

Serafia har jeg truffet ja. Faktisk flere ganger også.

Jeg tror dessverre ikke det er noe håp om å få henne inn på bildesiden, men hvis det blir ordnet et stortreff eller noe sånt tar hun sikkert turen sydover.

Så du får satse på en Oslotur du også ved en slik anledning, og ta med Lionn og livato. Hadde vært artig å møte dere i RL :-)

Serafia har jeg truffet ja. Faktisk flere ganger også.

Jeg tror dessverre ikke det er noe håp om å få henne inn på bildesiden, men hvis det blir ordnet et stortreff eller noe sånt tar hun sikkert turen sydover.

Så du får satse på en Oslotur du også ved en slik anledning, og ta med Lionn og livato. Hadde vært artig å møte dere i RL :-)

Ja, det hadde nok vært moro å treffe oss ja ;-)

Vi er jo selvsagt spent på deg også. gyrken driver å teaser oss innimellom. Skryter av at du er på msn og sånn...

Ellers har vi veldig vellykkede minitreff i Bergen, sånn om du skulle havne på disse kanter en gang!

Annonse

Singularity

Ja, det hadde nok vært moro å treffe oss ja ;-)

Vi er jo selvsagt spent på deg også. gyrken driver å teaser oss innimellom. Skryter av at du er på msn og sånn...

Ellers har vi veldig vellykkede minitreff i Bergen, sånn om du skulle havne på disse kanter en gang!

Det hadde utvilsomt vært artig å treffe dere :-)

Og joda, jeg er littegrann på MSN. Har slitt litt med mangel på brukbare klienter, men det ser ut til at Trillian via Wine fungerer sånn nogenlunde. Det har riktignok den uvanen at når man faller ut en stund pga. dårlig linje, så kobler den seg ikke på igjen. Men det gjelder såvidt jeg forstår også for Microsofts originale klient på Windows, så da må man vel godta det.

Har hittil ikke fått med meg Bergen noen gang i noen som helst forbindelse, men skal huske på å si ifra hvis jeg kommer meg dit og har tid og anledning :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...