Gå til innhold

orgasme...


Elwira

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Laaaaaangt forspill, der du bare erter og erter uten å få. Ta på kjønnsorganet først når du bare _må_.

Stimuler klitoris og g-punktet samtidig. Da oppnår iallfall _jeg_ en nyyyyyyyydelig orgasme.

Prikken over i'en til slutt er en mann som kan gi bare det en mann kan gi, hardt og lenge.

Hmmmmm, kos deg/dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, det var et vanskelig spørsmål. Eller det var vel enkelt å stille det vil jeg tro. Å besvare det kan vel være enkelt også. Men å faktisk klare å oppnå "best mulig orgasme" kan allikevel være vanskelig. Jeg håper det er noen andre enn meg som kommer med råd, for jeg vet lite. Min erfaring skal du i alle fall få :-)

Jeg har nå min 3. langvarige kjæreste (de 4 andre har vært one-nights eller bare elskere). Med den første (16-19 år) hadde jeg orgasmeliknende følelser, men har funnet ut i ettertid at det egentlig ikke var det. Med nr. 2 (19-21) hadde jeg masser av spennende sex og han stimulerte meg både med hender og munn. I løpet av 2 år sammen fikk jeg vel orgasme 5-10 ganger. Han ga meg en vibrator og den har jeg brukt en del de siste 2,5 årene som jeg har vært single. Jeg liker ikke å onanere med fingrene for det er så klissete og kjenner derfor min egen kropp ganske dårlig. Men nå med nr. 3 (23-) så skjønner jeg ikke hva som egentlig skjer. Fra første stund har sex'en vært noe så godt at jeg ikke har opplevd maken. Og han har gitt meg noen småorgasmer ved samleie i de 6 mnd vi har vært sammen. Med tunga kan han også være råflink, men ikke alltid. Med fingrene er han for utålmodig. Han stimulerer meg noen ganger ved anus og det er godt. Analsex gir meg så og si alltid orgasme, men ikke på en veldig god måte (PS: i dag er jeg stolt, for jeg fikk en den første kraftige orgasmen ved vanlig samleie - lang var den også). For meg er det viktig å kunne slappe av rett før orgasmen kommer (egoist som jeg da virker...). Og at takten ikke blir forandret mens jeg får orgasme - da forsvinner den med en gang.

Jeg har alltid vært fri i sengen. Ikke alltid så veldig sikker på mitt utseende, men glemmer stort sett dette i kosen. Men det er ikke før nr. 3 nå at jeg får orgasmer ved samleie. Det kommer ikke av lange forspill eller nye stillinger. Ei heller grad av opphisselse eller opplagthet.

Ellers så koser jeg meg mye med vibratoren. Bare på klitoris. Inne i skjeden har jeg liten glede av den. Men det er ikke nok, så jeg må lese litt historier i Cupido først og så fantasere selv når jeg nærmer meg orgasme. Å bruke dusjhodet mens jeg ligger i badekaret gir meg også gode og bra sterke orgasmer. Men de varer ikke så lenge, og klitoris blir øm etter en orgasme :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Gjest agurkelsker

jeg har hatt 1 orgasme, og den fikk jeg da kjæresten min tok meg med en agurk mens han sugde klitoris!

Det virker kanskje litt rart, men en stooor agurk med glidemiddel (etter "oppvarming" av både deg og agurken, seff...) er fryktelig opphissende når man ligger der og spriker med bena.....og hvis kjæresten (eller deg selv) vet å bruke den riktig, ja da kan jeg nesten garantere en nydelig opplevelse!!

Noe av det viktigste for en god orgasme er et skikkelig forspill, slik at du er skikkelig våt mens han ennå er på sitt stiveste...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

jeg har hatt 1 orgasme, og den fikk jeg da kjæresten min tok meg med en agurk mens han sugde klitoris!

Det virker kanskje litt rart, men en stooor agurk med glidemiddel (etter "oppvarming" av både deg og agurken, seff...) er fryktelig opphissende når man ligger der og spriker med bena.....og hvis kjæresten (eller deg selv) vet å bruke den riktig, ja da kan jeg nesten garantere en nydelig opplevelse!!

Noe av det viktigste for en god orgasme er et skikkelig forspill, slik at du er skikkelig våt mens han ennå er på sitt stiveste...

Lykke til!

Det er litt spesielt, dette med agurken. Jeg tror det går på flere ting her, for det første spenningen ved å bruke noe annet enn penis eller dildo.Slik spenning kan virke seksuelt opphissende i seg selv. Denne opphisselsen befordrer orgasmeevnen.

Dernest kommer dimensjonen på agurken. Den har sikkert fylt deg godt opp i skjeden, og det betyr nok en del. Endelig ble du jo også stimulert på klitoris.

Det ble mye mekanisk stimulering på en gang. Det har gitt deg orgasme.

Det er bra at det er tilgang på agurker hele året, ikke sesongavhengig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...