Gå til innhold

Kan man ta mer enn en Zyrtec? Jeg er så trøtt...


amber sun

Anbefalte innlegg

Dette er også postet på Allergiforum, men jeg trenger råd om dette så fort som mulig, så derfor poster jeg det her også.

Pollensesongen er spesielt kraftig iår, og nå har gresspollen begynt...bare beskjeden spredning her på østlandet foreløpig, men allerede nå 1.dag kjenner jeg at jeg blir trøttere og trøttere, mer og mer slapp og fjern.

Tar nå en Zyrtec daglig, men lurer på om det vil hjelpe å ta to? Kan man ta flere enn en hvis en ikke virker tilstrekkelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er vel klar over at zyrtech gjør deg veldig trøtt?????

Det er mulig, men jeg har gått på Zyrtec siden beg. av mars, og jeg har definitivt ikke vært trøtt hele den tiden. Men i den verste bjørkepollensesongen ble jeg trøttere, så ga det seg, men nå er det igang igjen.

Så det er en annen trøtthet enn den som evt. en kan få av zyrtec, dette er trøtthet av allergien.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig, men jeg har gått på Zyrtec siden beg. av mars, og jeg har definitivt ikke vært trøtt hele den tiden. Men i den verste bjørkepollensesongen ble jeg trøttere, så ga det seg, men nå er det igang igjen.

Så det er en annen trøtthet enn den som evt. en kan få av zyrtec, dette er trøtthet av allergien.

:-)

Jeg tar clarityn, og det hender at jeg må ta to i de verste periodene. Har aldri hørt at det skal være noe skadelig, så du kan sikkert ta to zyrtech. Men dersom du fortsatt er trøtt da, vil jeg anbefale deg å prøve en annen medisin, som ikke er kjent for å gjøre folk trøtte.

Du kan ikke suva bort sumarnatta ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du tar to Zyrtec, så sovner du garantert som en stein om du vil. Søstera mi pleier av og til å ta to, og hun blir iallefall plagsomt trøtt og sitter og smådupper.

Om Zyrtec ikke har den ønskede virkningen for deg, bør du heller be legen din om å få en annen type, for eksempel Kestine, som virker litt bedre og på en litt annen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Du kan trygt ta to Zyrtec når pollensesongen er på sitt verste! Trøtthet kan være en bivirkning av pillene. Folk reagerer veldig forskjellig på de. Jeg har aldri blitt trøtt av Zyrtec, men av Clarityn, derimot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...