Gå til innhold

Dagens Barne-tv er....


Snorkfrøken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

gnaffel-laffel

...da skal gnaffelen se Barne TV i dag i alle fall.....Avisen streiker så vet ikke hva som går på TV for tiden, så takk for informasjonen!!!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh! Det må jeg huske. Vet ikke hvor mange år jeg har gått nå og ikke husket hva han fyren som eier Sprokket het for noe! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for åtvaringa! Da skrur vi på ein annan kanal.

Eg likte aldri Fragglene da eg var lita. faktisk det var ein litt ekkel serie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh! Det må jeg huske. Vet ikke hvor mange år jeg har gått nå og ikke husket hva han fyren som eier Sprokket het for noe! :o)

Æsj... Fikk ikke med meg hva han het jeg... Kanskje han ikke heter noe? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest malun

...og det er tusen ganger bedre enn Fragglene! Satt og koste meg med Tjorven, Båtsmann og farbror Melker - og lillemann på halvannet satt faktisk stille han også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snorkfrøken

Æsj... Fikk ikke med meg hva han het jeg... Kanskje han ikke heter noe? Noen som vet?

Så det var en på rollelista som hette "Doc" .

Kunne det være det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det var en på rollelista som hette "Doc" .

Kunne det være det?

Ja... kanskje det er det han heter.. Hmm... Jeg får prøve å få med meg rulleteksten neste gang. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...