Gå til innhold

Big Brother er over og..


Gjest lei meg

Anbefalte innlegg

Gjest lei meg

..jeg har lagt på meg 10 kilo på 100 dager..

Skjebnen ville at jeg skulle sitte inne med brukket ben og en arm og nå får jeg straffen for at jeg har bodd i sofaen og på nett..

Jeg har trøstespist deluxe og kost meg med sinnsykt mye godt,og imorgen slutter Big Brother,sommeren er her,jeg er snart kvitt gipsen på beinet og har altså ingen klær å bruke..

Så lei meg jeg er nå...sukk..måtte bare få det ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er du kanskje glad for at du slipper å sitte inne i hundre dager til, legge på deg enda ti kilo, og slippe å trøstespise mer? ;)

Om dette er seriøst...herlighet - get a real life! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lei meg

Da er du kanskje glad for at du slipper å sitte inne i hundre dager til, legge på deg enda ti kilo, og slippe å trøstespise mer? ;)

Om dette er seriøst...herlighet - get a real life! :o)

Hvis du tror det var frivillig jeg har sittet i ro siden mars tar du feil.

Jeg hadde en ulykke på ski og brakk et bein,en arm og fikk lett hjernerystelse.

Så..jeg har mye liv,det er bare så innmari dumt at jeg la på meg i min stillesittende tilværelse.

At jeg så masse på BB var også dumt ja..men gjort er gjort og nå er det over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tror det var frivillig jeg har sittet i ro siden mars tar du feil.

Jeg hadde en ulykke på ski og brakk et bein,en arm og fikk lett hjernerystelse.

Så..jeg har mye liv,det er bare så innmari dumt at jeg la på meg i min stillesittende tilværelse.

At jeg så masse på BB var også dumt ja..men gjort er gjort og nå er det over.

Huffda. Håper du blir bra igjen snart, da! De kiloene som kommer fort på, renner som oftest fort av også, bare man er bevisst på hva man putter i munnen, og holder seg i aktivitet.

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...