Gå til innhold

Er denne mannen kjekk?


Gjest Eller en alien?

Anbefalte innlegg

Man skal ikke si at noen er stygge, men denne karen var da mindre pen! Har sett ei rekke av lekre fotballspillere, han var ikke blandt dem!

Tåpelig å stille spm om en person er pen eller stygg når du viser personen mens han gjør grimaser. Tror ikke Miss Univers heller hadde vært spess pen hvis hun hadde scoret i VM, og gjorde grimaser etter å ha scoret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    6

  • Cheerleader

    4

  • pirko

    4

  • MsSophie

    4

Mest aktive i denne tråden

Muskler my ass. Det der var ikke rare musklene.

Selv om han er over 190cm høy, så veier han 89 kg(så siden han har minimalt med fett, så er det nok en del muskler der), så det blir vel litt drøyt å sammenligne han med et fenalår.(hvis du ikke veier 150 kg selv da, og er misunnelig) Mannen blir jo karakterisert som en kroppslig meget sterk fotballspiller. De fleste forsvarsspillere liker ikke å møte han siden han er så stor og sterk.

Dessuten er bildet tatt av han i fart, og alle ser ekstra slanke ut da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om han er over 190cm høy, så veier han 89 kg(så siden han har minimalt med fett, så er det nok en del muskler der), så det blir vel litt drøyt å sammenligne han med et fenalår.(hvis du ikke veier 150 kg selv da, og er misunnelig) Mannen blir jo karakterisert som en kroppslig meget sterk fotballspiller. De fleste forsvarsspillere liker ikke å møte han siden han er så stor og sterk.

Dessuten er bildet tatt av han i fart, og alle ser ekstra slanke ut da.

Jeg er 184 høy og veier vel.. tja.. ikke vet jeg, tør nesten ikke veie meg lenger da jeg sikkert veier alt for LITE, men rundt 90-95.

Var gunstig når jeg veide 105.

Men jeg har aldri hatt så lite fett på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cheerleader

Han var omtrent helt omvendt av hva jeg liker. Det eneste han manglet, som hadde gjort det komplett, er tatoveringer og piercings. Da hadde han vært mitt verste mareritt i en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var omtrent helt omvendt av hva jeg liker. Det eneste han manglet, som hadde gjort det komplett, er tatoveringer og piercings. Da hadde han vært mitt verste mareritt i en mann.

Hvis jeg deffer litt så blir jeg isåfall ditt mareritt av en mann...

Og du som har sagt tidligere at du trodde jeg var sååååå gunstig :)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cheerleader

Hvis jeg deffer litt så blir jeg isåfall ditt mareritt av en mann...

Og du som har sagt tidligere at du trodde jeg var sååååå gunstig :)

:)

Jeg har sett bilde av deg, SDD.:) Du er ikke mitt verste mareritt i en mann, du så faktisk hyggelig ut. Mye mindre "macho" enn jeg trodde, det var en god overraskelse. Jeg trodde du var litt mer sånn hard i utseendet liksom, litt røff.:) Så var du en søt ung mann, med flott smil, mye bedre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett bilde av deg, SDD.:) Du er ikke mitt verste mareritt i en mann, du så faktisk hyggelig ut. Mye mindre "macho" enn jeg trodde, det var en god overraskelse. Jeg trodde du var litt mer sånn hard i utseendet liksom, litt røff.:) Så var du en søt ung mann, med flott smil, mye bedre det.

Hmmm hvordan har du sett bilde av meg? For du er ikke på bildesiden? Hyggelig det altså, men det er så mange som sender bilder fra treff og sånn rundt forbi, og det er litt for dumt... ikke alle som driter i det like mye som meg...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett bilde av deg, SDD.:) Du er ikke mitt verste mareritt i en mann, du så faktisk hyggelig ut. Mye mindre "macho" enn jeg trodde, det var en god overraskelse. Jeg trodde du var litt mer sånn hard i utseendet liksom, litt røff.:) Så var du en søt ung mann, med flott smil, mye bedre det.

Jeg lurer også på hvor du har sett bilde av SDD: *vil også se* :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest champagne

Jeg blir da overhodet ikke misunnelig på en fyr dere sier er ekkel.

Det jeg finner merkelig er at dere påstår at denne senete tassen har mye muskler.

Selv i den formen jeg er i nå har jeg mer muskler en den fyren der, men jeg har også relativt mye mer fett enn skapningen, så det ser vel bedre ut.

Dessuten har jeg sannsynligvis større tiss.

Jada, jada, jeg vet da vel det!

Du er sexy og velutstyrt som få ;o)

Ville bare få fram at det går an å si at en annen ikke er pen, uten at det betyr at man er misunnelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var omtrent helt omvendt av hva jeg liker. Det eneste han manglet, som hadde gjort det komplett, er tatoveringer og piercings. Da hadde han vært mitt verste mareritt i en mann.

Så du liker små-feite-umuskuløse-feminine-rasta menn?....ok...bra smaken er forskjellig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 184 høy og veier vel.. tja.. ikke vet jeg, tør nesten ikke veie meg lenger da jeg sikkert veier alt for LITE, men rundt 90-95.

Var gunstig når jeg veide 105.

Men jeg har aldri hatt så lite fett på kroppen.

?....skjønte ikke poenget ditt jeg men. Mener du at den perfekte fotballspiller på hans høyde bør veie rundt 120 kg?...tror vel dette hadde gått veldig utover hurtigheten, teknikken, smidigheten osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett bilde av deg, SDD.:) Du er ikke mitt verste mareritt i en mann, du så faktisk hyggelig ut. Mye mindre "macho" enn jeg trodde, det var en god overraskelse. Jeg trodde du var litt mer sånn hard i utseendet liksom, litt røff.:) Så var du en søt ung mann, med flott smil, mye bedre det.

Så var du en søt ung mann, med flott smil.......og piercing i pikken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så var du en søt ung mann, med flott smil.......og piercing i pikken!

Send bilde av deg sjøl til "Bassisten" så får du se bilde av sdd (om du vil), ikkje piercinga da men resten !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send bilde av deg sjøl til "Bassisten" så får du se bilde av sdd (om du vil), ikkje piercinga da men resten !

Been there - done that.....men har tatt det vekk!

.....dessuten så har jeg jo møtt både SDD og Basse live :-)

Men jeg skjønner jo at DU selvfølgelig er nysgjerrig:-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Been there - done that.....men har tatt det vekk!

.....dessuten så har jeg jo møtt både SDD og Basse live :-)

Men jeg skjønner jo at DU selvfølgelig er nysgjerrig:-p

Er ikkje nysgjerrig i det hele tatt !

*merkelig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...