Gå til innhold

Allergi testene tar paa en liten kropp

Anbefalte innlegg

Hei, Kasper ble ikke skrevet ut av sjugehuset i gaar, saann som den opprinnelige planen var.

Han har gradvis, blitt daarligere og daarligere igjen. Til aa begynne med saa kom han seg veldig. Men etter hvert, som den ene allergi testen etter den andre ble utført, saa sank allmentilstanden hans betraktelig.

Kasper har faatt høy feber med kramper, utslett og eksem rundt paa kroppen, som svirr,stikker, brenner og klør. Øyene hans er helt rød paa hviten, de renner, svir og klør. Ogsaa er de opp hovnet, og klistrer seg lett igjen. Han sliter masse med diarè. Heller ikke nesa til Kasper fikk gaa fri. Han er helt sørpe tett, og han snufser og tørker den rennende nesa si i ett. Ogsaa faar han flere nyse anfall i timen, hvor han nyser saann, at han holder seg til magen og klynker.

Men det positive naa, det er vell at det blir funnet ut av hva han er allergisk mot. Saann en gang for alle.Og da faar det heller være saann at helsa hans er skral naa for tiden.

Hvor daarlig kan Kasper egentlig bli mens dette staar paa?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56867-allergi-testene-tar-paa-en-liten-kropp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg håper at din sønn Kasper kommer seg snart igjen.

Det er sant som du skriver, det må ta på en liten kropp med så mye allergi plager.

Selv så plages jeg nesten vettet av meg med nese allergi. Jeg er voksen nå, men jeg har ikke glemt hvordan det var når jeg var liten. Om våren og sommeren så sparket vennene min fotball på gresset, og dro på badeturer, samt telt turer, mens jeg satt nysende og snufsende med nesa godt inni lommetørkler, hjemme på rommet mitt.

Hei.

Jeg håper at din sønn Kasper kommer seg snart igjen.

Det er sant som du skriver, det må ta på en liten kropp med så mye allergi plager.

Selv så plages jeg nesten vettet av meg med nese allergi. Jeg er voksen nå, men jeg har ikke glemt hvordan det var når jeg var liten. Om våren og sommeren så sparket vennene min fotball på gresset, og dro på badeturer, samt telt turer, mens jeg satt nysende og snufsende med nesa godt inni lommetørkler, hjemme på rommet mitt.

En riktig god bedring til deg haaatsjoo. Jeg forstaar at du er veldig allergi plaget, bare ved aa lese nicket ditt.

Jeg haaper at nese plagene din vil avta snart naa. Naa vet jeg ikke hvor du bor her i landet, men her jeg bor saa er det mindre snufsing og nysing naa. Ikke bare for min egen del, men jeg merker det paa offentlig steder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...