Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjære deg Kisseypooh, nå synes jeg oppriktig synd på deg. Du har sannelig meg slitt nokk med helsa di nå. Det må vell snart komme noen medisiner, som kan hjelpe mot din astma/allergi også. Jeg unner deg alt vell.

Selv kommer jeg meg hostende gjennom hverdagen. Så håper jeg at allergien min snart kommer over det værste. Så slipper jeg kanskje, det å gå sånn kronisk forskjølet. Nå i bjørke pollen sesongen i år, så forverret allergien min ovenfor andre ting seg også. Dermed så håper jeg også, det at dette går til bake til normalen igjen, etter at burot pollen sesongen er over for i år.

Fortsetter under...

Gjest kisseypooh
Skrevet

Hei Hosta!!

Eg håpe da snart blir bedre, e heldigvis snart ferdi med skulen for i år (håpe bare at eg får karakter i alle fag og sto på eksamen)

Grue med voldsomt te i måro for då ska me ha feltdag i naturfagen. (på ingen måte ein god ide...) Alle MÅ vera med på den...

Håpe du blir bedre snart og...

Kjempe kjekkt å få "nye venner" som veit litt om koss da e å slita... eg rekne med at eg ikkje e den einaste som synst da!!!

Koz

Skrevet

Hei Hosta!!

Eg håpe da snart blir bedre, e heldigvis snart ferdi med skulen for i år (håpe bare at eg får karakter i alle fag og sto på eksamen)

Grue med voldsomt te i måro for då ska me ha feltdag i naturfagen. (på ingen måte ein god ide...) Alle MÅ vera med på den...

Håpe du blir bedre snart og...

Kjempe kjekkt å få "nye venner" som veit litt om koss da e å slita... eg rekne med at eg ikkje e den einaste som synst da!!!

Koz

Halloen igjen Kisseypooh!

Hvordan gikk den feltdagen i naturfaget for deg egentlig?

Ser det ut til, at du kan få til å fullføre skolen din greit, eller saboterer, den ille dårlige astma helsen din, deg altfor mye til det?

Jeg for min del hoster og nyser som vanlig jeg. Så jeg er vell blitt forskjølet igjen.

I morgen så kommer det noe folk hit. De skal gå igjennom hver eneste krinkel og krok i huset. På jakt etter muggsopp, råte, radon, vannlekaskje skader, og skadedyr. Jeg bare leier her i huset, så det er ikke på grunn av meg de folkene kommer.

Hele familien på fem som jeg leier hos har fått mere trøbbel med helsen sin, etter at de flyttet hit. Faren har fått astma plager i voksen alder. Moren har fått mye mere hodepine, og orker nesten ingentig, før hun er så susete i hodet, at hun må legge seg ned for å sove. Alle de tre ungene har fått forværret helsen sin. De to jentene er størst. De hadde fra før av alvorlig astma. Men nå har de fått masse allergier og kraftige eksem plager i tillegg. Så både hunden og katten måtte de kvitte seg med. Den minste gutten, han hadde fra før pollen allergi, matvare intoleranse, og husstøv allergi. Han har også fått store astma plager. Så i hele høst og vinter hadde han hjemme undervisning. For kulden stoppet ham fra å gå ut.

Men jeg kan få nytte av undersøkelsene av huset også.

Gjest kisseypooh
Skrevet

Halloen igjen Kisseypooh!

Hvordan gikk den feltdagen i naturfaget for deg egentlig?

Ser det ut til, at du kan få til å fullføre skolen din greit, eller saboterer, den ille dårlige astma helsen din, deg altfor mye til det?

Jeg for min del hoster og nyser som vanlig jeg. Så jeg er vell blitt forskjølet igjen.

I morgen så kommer det noe folk hit. De skal gå igjennom hver eneste krinkel og krok i huset. På jakt etter muggsopp, råte, radon, vannlekaskje skader, og skadedyr. Jeg bare leier her i huset, så det er ikke på grunn av meg de folkene kommer.

Hele familien på fem som jeg leier hos har fått mere trøbbel med helsen sin, etter at de flyttet hit. Faren har fått astma plager i voksen alder. Moren har fått mye mere hodepine, og orker nesten ingentig, før hun er så susete i hodet, at hun må legge seg ned for å sove. Alle de tre ungene har fått forværret helsen sin. De to jentene er størst. De hadde fra før av alvorlig astma. Men nå har de fått masse allergier og kraftige eksem plager i tillegg. Så både hunden og katten måtte de kvitte seg med. Den minste gutten, han hadde fra før pollen allergi, matvare intoleranse, og husstøv allergi. Han har også fått store astma plager. Så i hele høst og vinter hadde han hjemme undervisning. For kulden stoppet ham fra å gå ut.

Men jeg kan få nytte av undersøkelsene av huset også.

Hei igjen!!

Trur eg kanskje får godkjent året til tross for at eg nesten ikkje har vært på skulen etter jul...

Feltdagen var heilt forferdelig, kom meg ikke opp av senga på onsdag, litt på torsdag og litt i dag... E heilt tett og anfallo e her ofte!!!

Håpe dei finne ut noko om huset då...

Koz

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...