Gå til innhold

En av de beste filmene som noensine er lagd..


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Klart Hjortejegeren er en god film, men den blei litt for _syk_ for meg, minnameg for mye om "Piknikk med døden" i stemningen på en måte !

Hjortejegeren er No. 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SDD, hva er original tittelen til " De Mistenkte", vet du det?

The usual suspects.

Den er ekstremt bra!

Du bør se den dersom du ikke har sett den. Jeg har trossalt delt ditt syn på noen filmer tidligere, f.eks, den siste "grøsseren" med Kidman.. hva het den igjen? Bra var den i hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cheerleader

The usual suspects.

Den er ekstremt bra!

Du bør se den dersom du ikke har sett den. Jeg har trossalt delt ditt syn på noen filmer tidligere, f.eks, den siste "grøsseren" med Kidman.. hva het den igjen? Bra var den i hvertfall!

"The Others", ja! Den er helt utrolig. Det er en av de filmene, som jeg virkelig skulle ønske jeg kunne slette fra minnet, og se om igjen på ny. :) Takk skal du ha, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"The Others", ja! Den er helt utrolig. Det er en av de filmene, som jeg virkelig skulle ønske jeg kunne slette fra minnet, og se om igjen på ny. :) Takk skal du ha, forresten.

Stemmer, det het den. Den var meget bra, og jeg som liker litt spesielle slutter falt selvsagt for den!

Men du bør se filmen jeg nevner over. Mange tror selvagt at det er en latterlig action film - det ser trossalt sånn ut - men det er en genial liten film!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Platoon er også ok, men den og Full Metal Jacket blir lissom litt for "amerikansk".

Akkurat nå er jeg enig i alt du sier. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En av de skuespillerne jeg liker best for tiden spiller der, Kevin Spacey.

Det er en veldig annerledes action/thriller-film, med en meget god historie.

Det er ikke ofte du ser gode historier i slike filmer.

Slutten er en av de mer geniale sluttene som noen sine har blitt funnet opp.

Har'n! Veldig bra, jeg støtter deg der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lost Highway av Lynch er meget bra. Stemningen i filmen er syk og unik.(filmen må ses på kino, eller med skikkelig lyd)

Ondskapens hotell,

Navigator(Buster Keaton),

Modern Times(Chaplin),

Psycho,

Piknikk med døden,

Redd Menig Ryan,

Motorsagmassakren,

Maniac,

The Others

er også bra filmer, for å nevne noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...