Gå til innhold

Nå skal jeg snart spise pizza


Lionn

Anbefalte innlegg

Nei, men drømmen min var veldig mandig.

Kanskje du innerst inne drømmer om pingler som du kan gjøre om til menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lionn

    21

  • naiv

    8

  • molli

    2

  • livato

    2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Kanskje du innerst inne drømmer om pingler som du kan gjøre om til menn?

Ja, det er lenge siden jeg sluttet å drømme om frosker som blir til prinser. Nå har jeg gått over til gutter som blir til menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min biff med sopp og sølvøk, samt bakte poteter og bearnaisesaus, er fortært. Det oser hvitløk av oss nå tror jeg, for det hjemmelagde hvitløkssmøret ble STÆÆÆRKT ! :-) Litt for sterkt, egentlig.

Gubben ville absolutt se "Kalde Rumper" på tv, men jeg har sett den minst to ganger før. Så da sitter jeg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min biff med sopp og sølvøk, samt bakte poteter og bearnaisesaus, er fortært. Det oser hvitløk av oss nå tror jeg, for det hjemmelagde hvitløkssmøret ble STÆÆÆRKT ! :-) Litt for sterkt, egentlig.

Gubben ville absolutt se "Kalde Rumper" på tv, men jeg har sett den minst to ganger før. Så da sitter jeg her.

Hvilken kanal går kalde rumper på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken kanal går kalde rumper på?

Svaret er sikkert uinteressant nå, siden den slutter kvart på elleve. Men det er altså på TV3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret er sikkert uinteressant nå, siden den slutter kvart på elleve. Men det er altså på TV3.

Dessuten synes visst min bedre halvdel at det er en døl film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pjuk !

Ps! Har sett bilde av deg forresten (Bassisten sin side), du såg snill ut, til og med "Livato" såg skumlere ut enn deg !!! *skjerpings*

Høh. De fleste ser vel skumlere ut enn den ulven i fåreklær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høh. De fleste ser vel skumlere ut enn den ulven i fåreklær.

Ja det har du rett i, men "Lionn" såg ikkje ut slik som ho gjorde i hodet mitt !

Å det er noe dritt, når ikkje det stemmer !

Så heretter blir det:

Lionn=Ulv i fåreklær

Livato=Får i ulveklær

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har du rett i, men "Lionn" såg ikkje ut slik som ho gjorde i hodet mitt !

Å det er noe dritt, når ikkje det stemmer !

Så heretter blir det:

Lionn=Ulv i fåreklær

Livato=Får i ulveklær

:)

Jepp. Sånn må det bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har du rett i, men "Lionn" såg ikkje ut slik som ho gjorde i hodet mitt !

Å det er noe dritt, når ikkje det stemmer !

Så heretter blir det:

Lionn=Ulv i fåreklær

Livato=Får i ulveklær

:)

Men hvordan trodde du jeg så ut da? Jeg tipper at du enten trodde jeg så ut som et Ottarmedlem, et Blitzmedlem eller Mette-Marit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har du rett i, men "Lionn" såg ikkje ut slik som ho gjorde i hodet mitt !

Å det er noe dritt, når ikkje det stemmer !

Så heretter blir det:

Lionn=Ulv i fåreklær

Livato=Får i ulveklær

:)

Pssst. Ligner ikke Lionn Meg Ryan da? Håper det, ellers må jeg omstille hodet mitt. Akkurat nå orker jeg ikke det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pssst. Ligner ikke Lionn Meg Ryan da? Håper det, ellers må jeg omstille hodet mitt. Akkurat nå orker jeg ikke det...

Hva med å slenge inn et bilde av deg selv, så finner du det ut. Du blir nok skuffet. Du skjønner...det med Meg Ryan er bare noe musikeren skrøt på meg en gang i tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å slenge inn et bilde av deg selv, så finner du det ut. Du blir nok skuffet. Du skjønner...det med Meg Ryan er bare noe musikeren skrøt på meg en gang i tiden.

Jo, du er liten og nett og er lik Meg Ryan! Jeg orker ikke å forestille meg noe annet i kveld, eller i morgen for den saks skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, du er liten og nett og er lik Meg Ryan! Jeg orker ikke å forestille meg noe annet i kveld, eller i morgen for den saks skyld.

Du kan jo finne det ut allerede i kveld. Jeg trro at du har ganske langt hår, som er ca. kommunebrunt og så er du tynn som ei brødfjøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo finne det ut allerede i kveld. Jeg trro at du har ganske langt hår, som er ca. kommunebrunt og så er du tynn som ei brødfjøl.

Ingen grå mus med langt hår, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan trodde du jeg så ut da? Jeg tipper at du enten trodde jeg så ut som et Ottarmedlem, et Blitzmedlem eller Mette-Marit.

Som en "hobbyblitzer" ! he.he..

Madam fra tryll fks. !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

Jeg har også spist pizza - med kjøttdeig, chillisaus, paprika, løk og ananas. Ganske godt, det også. Mannen er ute på by'n, så jeg passer på å spise sånn "søplemat" som han ikke liker.

TV-tilbudet på lørdager er for øvrig så ufattelig dårlig at det er til å spy av. Burde nesten sende regning til NTK/TV2 for leie av video...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pssst. Ligner ikke Lionn Meg Ryan da? Håper det, ellers må jeg omstille hodet mitt. Akkurat nå orker jeg ikke det...

Niks !

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grå mus med langt hår, nei.

Jeg trodde da heller ikke at du var en grå mus. Da tipper jeg helt rødt, kort hår og at du er litt rund i kantene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...