Gå til innhold

FU:HVor er Trøkkstad (U/t)


gyrken

Anbefalte innlegg

mmmmmm - jeg er litt modig i kveld. Jeg gir deg mitt aller første Dol-suss.

(Jeg er selektiv, og gir ikke bort slik i hytt og pine)

Føtti helvete...det hadde jeg ALDRI trodd om deg.....ALDRI!

*pjuk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føtti helvete...det hadde jeg ALDRI trodd om deg.....ALDRI!

*pjuk*

Såså. miss. Det er greit nok at du er sjalu, men du trenger ikke fly i synet på naiv for det, vet du. Er du grei, kan jeg kanskje vurdere å si noen gode ord til deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Truckstad ligger i Østfold. Er det lite tak i han du bor sammen med, siden du sitter her og kjeder deg på lørdagskvelden? Nå ser jeg at pizzaen snart er ferdig (med Torofyll) og før du vet ordet av det dukker nok Tande-P opp i NRK. Da blir det nok glede i heimen.

Du forfaller, lionn, du bederves.

Tande P? *Fnyser* Rune Larsen var det.

Nå har jeg både spist pizza og pult, så hva nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såså. miss. Det er greit nok at du er sjalu, men du trenger ikke fly i synet på naiv for det, vet du. Er du grei, kan jeg kanskje vurdere å si noen gode ord til deg også.

....spar det til fjollene, for det er bare en ting jeg finner verre enn klissete kvinnfolk, og det er klissete menn......

...jøss, i dag er jeg tøff gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmmmmm - jeg er litt modig i kveld. Jeg gir deg mitt aller første Dol-suss.

(Jeg er selektiv, og gir ikke bort slik i hytt og pine)

En glede og ære. Er det greit at jeg skryter av sussen til gutta hvis det faller seg slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føtti helvete...det hadde jeg ALDRI trodd om deg.....ALDRI!

*pjuk*

Jeg er egentlig en kvinne med prinsipper, men i kveld følte jeg tiden var inne til å være litt løssluppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En glede og ære. Er det greit at jeg skryter av sussen til gutta hvis det faller seg slik?

Ja, det kan du gjerne gjøre, hvis du lover meg at du skriver på nynorsk neste gang vi snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....spar det til fjollene, for det er bare en ting jeg finner verre enn klissete kvinnfolk, og det er klissete menn......

...jøss, i dag er jeg tøff gitt!

Av og til tar følelsene overhånd, selv hos den sterkeste og tøffeste. Men en ting skal jeg love deg miss, dette blir ikke ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tande P? *Fnyser* Rune Larsen var det.

Nå har jeg både spist pizza og pult, så hva nå?

Det kommer seg. Hvis du attpå til kaster innpå litt brennevin, er alt vel. Men du; hvordan har du rukket å pule innimellom pizzaspisingen, doling og sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan du gjerne gjøre, hvis du lover meg at du skriver på nynorsk neste gang vi snakkes.

Eg lovar å skrive slik du synest høver seg best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer seg. Hvis du attpå til kaster innpå litt brennevin, er alt vel. Men du; hvordan har du rukket å pule innimellom pizzaspisingen, doling og sånt?

Man er da kjapp. Her er det bare tøm og røm!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig en kvinne med prinsipper, men i kveld følte jeg tiden var inne til å være litt løssluppen.

.....løssluppen? Vi snakker om sussing og nussing naiv....., skal du gjøre noe - så gjør det for guds skyld skikkelig - gi nå mannen et hett, dypt og sugende tungekyss for pokker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.....løssluppen? Vi snakker om sussing og nussing naiv....., skal du gjøre noe - så gjør det for guds skyld skikkelig - gi nå mannen et hett, dypt og sugende tungekyss for pokker!

MsSophie, du kjenner meg rett.....jeg liker det jo fullt og helt, ikke stykkevis og delt. ....smått er ikke godt osv. Jeg ble med ett litt sjenert midt opp i all løssluppenheten.

Han er mandig, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MsSophie, du kjenner meg rett.....jeg liker det jo fullt og helt, ikke stykkevis og delt. ....smått er ikke godt osv. Jeg ble med ett litt sjenert midt opp i all løssluppenheten.

Han er mandig, ikke sant?

Definitivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...