Gå til innhold

Peppes pizza = hundemat?


Gjest Linda

Anbefalte innlegg

Gjest Linda

Ja,dette er ett rykte som gikk for mange år siden.Noen hadde visst sett søppel fra Peppes,og der var det massevis med hundemat på boks blandt søpla.Dette medførte at de fikk ryktet på seg at de brukte hundemat i pizzaen for å spare penger på innkjøp av kjøtt.Hørte du dette ryktet?Og synes du at pizzaen dems smaker merkelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg spiste pizza der forrige helg for første gang på mange år, og ser ikkje bortifra att det var hundemat eg fikk servert !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke pizzaen deres smaker noe rart, tvert i mot, den er veldig god. I allefall den ene sorten vi har prøvd og holder oss til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lene3/dulcina

hei, pepes pizza serverer det beste glutenfri pizza som jeg kjenner, og tross at jeg alltid bestiller med vegetar toppings/fyll har jeg aldri hørt noe slikt fra folk som spiser pizza med kjøtt eller kylling fra peppes.

jeg tror at du ble lurt med en Urban Legend av noe sort, noe fortalt en STOR løgn og flirte med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

Det er selvsagt bare en vandrehistorie at de har hundemat i pizzaen på Peppes. Et sånt selskap blir sjekket jevnlig.

Når det er sagt, er ikke maten deres noe særlig å juble over - så den kan sikkert godt _brukes som_ hundemat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest osiris

Selv om jeg mener at det som Peppes serverer ikke kan kalles pizza- har du spist originalen i Italia blir det vanskelig å godta annet enn italiensk pizza- så er det bare tull at de bruker hundemat i de kaller pizza. Et så stort firma som Peppes har alt for mye¨å tape på å gjøre noe så dumt. Kjenner en som jobber der, og han sier det er høy kvalitet på råvarene, og de har i likhet med andre restauranter av og til besøk av næringsmiddelkontrollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det var ustyrteleg morosamt å lesa dei gamle menyane til Peppes der det sto "Peppes kjente hjemmelagede bunn... etc..."

Eg arbeidde tidlegare for ein grossist som leverte råvarene til Peppes fabrikk i Oslo, der dei lagar ferdige bunnar på samleband og køyrer dei ut med lastebil til restaurantane...

Eg leverte tomatsausen - 10 tonn om gangen på pall, og sausen blir sprøyta på bunnen med maskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...