Gå til innhold

Forfall?!


Lionn

Anbefalte innlegg

Jeg var en tur på byen i går. Jeg har ikke legitimasjon med meg og jeg ble selvsagt stoppet på vei inn på et utested. Vakten pikker meg på skulderen og spør: "Har du bevis?" Jeg snur meg og han sier:"Bare glem det".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akk ja, det var jo ikke akkurat som da vi var på Scotsman...

*sukk*

Nei, men det lever vi jo til gjengjeld lenge på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der opplevde jeg også en gang jeg skulle kjøpe pils, jeg var nesten 27 år og tok det som et komliment! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der opplevde jeg også en gang jeg skulle kjøpe pils, jeg var nesten 27 år og tok det som et komliment! *S*

Ja, det er mange ting som kan tas som et kompliment om man legger godviljen til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

Hvor var du hen, da? Det er stedet som avgjør om det er en kompliment eller en katastrofe å bli spurt om leg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor var du hen, da? Det er stedet som avgjør om det er en kompliment eller en katastrofe å bli spurt om leg.

Men det var langtifra poenget. Det er selvsagt et kompliment uansett hvor man går. Cluet er bare at jeg fikk bare kompliment for min bakdel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest malun

Men det var langtifra poenget. Det er selvsagt et kompliment uansett hvor man går. Cluet er bare at jeg fikk bare kompliment for min bakdel.

Spurte han rompa di om leg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte han rompa di om leg?

Ja, nettopp. Så fikk han øye på trynet mitt og ba meg om å glemme det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...