Gå til innhold

Deltidskverulant...?

Anbefalte innlegg

Harry21365380005
Skrevet

I stedet for å stenge et populært fora slik som Livssyn (andre gode fora er også lagt ned - av ymse årsaker selvsagt) er det ikke mulig å begrense tiden forumet er åpent, og på den måten lette på kontrollarbeidet?

Jeg har ingen problemer med å forstå at DOL's vurderinger - men likevel.....please?

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

Skrevet

Harry da, nå er du egoistisk! Du må tenke på alle oss tuppene som ikke har annet å gjøre enn å være her.

Skrevet

Hehehe.. kjipt å skrive det leeengste innlegget, da - for så å få "stengt"-skiltet i fleisen når man skal poste det!

Men dere livssynsere skriver vel kanskje alle innlegg i et tekstbehandlingsprogram og limer inn? Fornuftige folk, dere.

Skrevet

Harry da, nå er du egoistisk! Du må tenke på alle oss tuppene som ikke har annet å gjøre enn å være her.

Håper han mente kun Livssynsforumet - i så fall skriver jeg under på støtteerklæringen. Sånn.

Skrevet

Kan dere ikke bare ta campingstolene deres og slå dere til på Åpent Forum istedet ?:-)

Harry21365380005
Skrevet

Håper han mente kun Livssynsforumet - i så fall skriver jeg under på støtteerklæringen. Sånn.

Ja :o) jeg mente at LITT er bedre enn ingenting. Hver sin lyst og last....

MVH

Annonse

Gjest Farao
Skrevet

Ja :o) jeg mente at LITT er bedre enn ingenting. Hver sin lyst og last....

MVH

Står 2 for fødselsår eller alder?

Huff, skulle hatt noe å gjøre ja.... *tøfler stille ut...*

Gjest malun
Skrevet

Det heter et _forum_, flere fora.

Språk-kverulantisk hilsen

knappologen
Skrevet

Deltidskverulant...?

Jeg er enig med deg at det finnes noen deltidskverulanter her. De er ganske få. Tror ikke det er mulig å få dem vekk herfra med den metoden desverre.

Det eneste jeg vet hjelper er å la være å åpne innlegg skrevet av disse folkene. For kverruleringen gjår igjen på noen få signaturer. Jeg tror disse folkene er spesiellt ute etter oppmerksomhet. Om du ikke svarer dem, går de lettere lei.

Nå har du vært her så lenge at du nok hvilke det er. De hører med til de aller flittigste skribentene på forumet (ikke alle de flittige, selvfølgelig. Etter min mening er f. eks. ikke flisa blandt kverrulantene.).

Gjest undreren
Skrevet

Deltidskverulant...?

Jeg er enig med deg at det finnes noen deltidskverulanter her. De er ganske få. Tror ikke det er mulig å få dem vekk herfra med den metoden desverre.

Det eneste jeg vet hjelper er å la være å åpne innlegg skrevet av disse folkene. For kverruleringen gjår igjen på noen få signaturer. Jeg tror disse folkene er spesiellt ute etter oppmerksomhet. Om du ikke svarer dem, går de lettere lei.

Nå har du vært her så lenge at du nok hvilke det er. De hører med til de aller flittigste skribentene på forumet (ikke alle de flittige, selvfølgelig. Etter min mening er f. eks. ikke flisa blandt kverrulantene.).

Hei knappologen. Du er jo en ivrig skribent. Er du en kverrulant når du bruker det andre nicket ditt? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...