Gå til innhold

Om å få sjans..


birdie

Anbefalte innlegg

Atte når en fyr dumper innom ICQ'en min med åpningsreplikken: "Hi, do you like cum?"..

*flirer* .. kanskje ikke så rart at han sitter (aleine) foran en pc en lørdagskveld..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Men da må man jo bare lure på hvorfor vi sitter alene foran PC-en en lørdagskveld...

*s*

Neida - hadde tenkt å si noe om det i det innledende innlegget, men da sto tråden i fare for å bli så altfor kort!

Atte.. nå skal du høre.. Ehm.. jo, du skjønner.. *vrir hjernen*

Men jeg HAR alibi, altså! Helt sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

Neida - hadde tenkt å si noe om det i det innledende innlegget, men da sto tråden i fare for å bli så altfor kort!

Atte.. nå skal du høre.. Ehm.. jo, du skjønner.. *vrir hjernen*

Men jeg HAR alibi, altså! Helt sant.

Har du lest ut boka di?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lest ut boka di?

Er snart midtveis i nummer tre nå. Kjipt at det var så mange som ikke likte den siste, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

Er snart midtveis i nummer tre nå. Kjipt at det var så mange som ikke likte den siste, da.

Jeg er midtveis i den siste nå. Den er OK så langt - mye bedre enn den nest siste...

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ifølge fu`en min fra i går om hva cum betyr, så konkluderte man til slutt med det.

Da fikk jo spørsmålet en mening. Jeg er så glad i alt som har mening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ifølge fu`en min fra i går om hva cum betyr, så konkluderte man til slutt med det.

Javel.

Jeg vet bare om ett ord for det, jeg.

Og det medfører at jeg IKKE ville kalt meg ved mitt riktige navn om jeg var mann og het Simen, og skulle på ferietur til USA......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...