Gå til innhold

Hva betyr cum


Lionn

Anbefalte innlegg

Vi har en svært intens diskusjon gående på msn. Jeg mener at det må bety å komme, altså en skrivefeil for come. livato derimot mener helt bestemt at det må bety kummelokk, eller som vi sier her i Bergen: Bækkalokk. Melaisa tror at det er en spesiell måte å raute på for kyrne i østengland og nanna som ikke lenger har lynnedslag i pc`en sin tror det betyr å konversere med venninnder fra Bærum.

Så birdie.....spytt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • livato

    15

  • Lionn

    11

  • birdie

    8

  • Amiga

    5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Ja, pokker - jeg aner ikke, men det var vel ikke å forvente heller. Jeg synes meningen med meldingen ble noe redusert da jeg ikke forstår det ordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, pokker - jeg aner ikke, men det var vel ikke å forvente heller. Jeg synes meningen med meldingen ble noe redusert da jeg ikke forstår det ordet.

Jammen nå er det jo oppklart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LOL!

Det siste er rett. Det aller siste, altså.

Ok. Da må jeg finne en passende premie til nanna. Mon tro hva hun skal få?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, pokker - jeg aner ikke, men det var vel ikke å forvente heller. Jeg synes meningen med meldingen ble noe redusert da jeg ikke forstår det ordet.

Godt vi fikk en klarhet i at det rett og slett betyr å konversere med folk i fra finere kretser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ett tulleord for det står ikkje i kunnskapsforlaget`s lommeparlør, men "cock" står der og det betyr "hane".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ett tulleord for det står ikkje i kunnskapsforlaget`s lommeparlør, men "cock" står der og det betyr "hane".

Eller kukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok ett tulleord for det står ikkje i kunnskapsforlaget`s lommeparlør, men "cock" står der og det betyr "hane".

Som hanen på en pistol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva - jeg gadd på en måte ikke å konversere med fyren, så det aner jeg ikke.

Kanskje han bare var en kløpper i latin.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...