Lionn Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Vi har en svært intens diskusjon gående på msn. Jeg mener at det må bety å komme, altså en skrivefeil for come. livato derimot mener helt bestemt at det må bety kummelokk, eller som vi sier her i Bergen: Bækkalokk. Melaisa tror at det er en spesiell måte å raute på for kyrne i østengland og nanna som ikke lenger har lynnedslag i pc`en sin tror det betyr å konversere med venninnder fra Bærum. Så birdie.....spytt ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 LOL! Det siste er rett. Det aller siste, altså. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livato Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 LOL! Det siste er rett. Det aller siste, altså. Var han engelsk? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naiv Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Ja, pokker - jeg aner ikke, men det var vel ikke å forvente heller. Jeg synes meningen med meldingen ble noe redusert da jeg ikke forstår det ordet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livato Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Ja, pokker - jeg aner ikke, men det var vel ikke å forvente heller. Jeg synes meningen med meldingen ble noe redusert da jeg ikke forstår det ordet. Jammen nå er det jo oppklart! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Var han engelsk? Vet du hva - jeg gadd på en måte ikke å konversere med fyren, så det aner jeg ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionn Skrevet 1. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2002 LOL! Det siste er rett. Det aller siste, altså. Ok. Da må jeg finne en passende premie til nanna. Mon tro hva hun skal få? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sussi Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Ok. Da må jeg finne en passende premie til nanna. Mon tro hva hun skal få? En rød sykkeldør? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionn Skrevet 1. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2002 Ja, pokker - jeg aner ikke, men det var vel ikke å forvente heller. Jeg synes meningen med meldingen ble noe redusert da jeg ikke forstår det ordet. Godt vi fikk en klarhet i at det rett og slett betyr å konversere med folk i fra finere kretser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Det er nok ett tulleord for det står ikkje i kunnskapsforlaget`s lommeparlør, men "cock" står der og det betyr "hane". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionn Skrevet 1. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2002 En rød sykkeldør? Eller hva med en grønn overledning? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionn Skrevet 1. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2002 Det er nok ett tulleord for det står ikkje i kunnskapsforlaget`s lommeparlør, men "cock" står der og det betyr "hane". Eller kukk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppy Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Cum er latinsk og betyr med . Det blir brukt i universitetstittler .Som magna cum laude 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Eller hva med en grønn overledning? Menne.. det var ikke nannas forslag som var det rette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Cum er latinsk og betyr med . Det blir brukt i universitetstittler .Som magna cum laude Ja, det også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livato Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Det er nok ett tulleord for det står ikkje i kunnskapsforlaget`s lommeparlør, men "cock" står der og det betyr "hane". Som hanen på en pistol? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionn Skrevet 1. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2002 Cum er latinsk og betyr med . Det blir brukt i universitetstittler .Som magna cum laude Så kjedelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livato Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Vet du hva - jeg gadd på en måte ikke å konversere med fyren, så det aner jeg ikke. Kanskje han bare var en kløpper i latin..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Eller kukk. Ikkje i mi bok nei, men kanskje den er blitt sensurert !? Cunt er i hvertfall det motsatte..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionn Skrevet 1. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2002 Menne.. det var ikke nannas forslag som var det rette. Aha!! Er du ferdigspyttet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.