Gå til innhold

FU: Er du ferdig nå?


livato

Anbefalte innlegg

Vel, vi sitter nå her på msn-en ti tolv stykker, og vi lurer alle på hvor folka på dol har blitt av. Nå ser vi at noen av dere begynner å dukke opp igjen, og vi er alle enige om at det har gått for kort tid til at dere kan ha vært en tur på byn.

Flere forslag har dukket opp, mens vi har diskutert, og de er som følger: Dere har pult, dere har sett på TV, dere har gjort husarbeid, eller dere har lagt dere og stått opp igjen, osv. osv.

Hva er riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en av de 12 dvergene og jeg tror dere har puslet et stort pusslespill med 500 biter.

500 er et fint tall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært her hele tida, jeg. Innimellom. Visste du at UPS er schvindyrt? 6-12 ganger prisen til Posten, alt etter som leveringsmåte. Jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sittet på terassen og sydd gardiner.

Har hengt dem opp og er ferdig, ja.

Sånn kan man selvsagt si det............

Men det med terassen hørtes spennende ut, faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært her hele tida, jeg. Innimellom. Visste du at UPS er schvindyrt? 6-12 ganger prisen til Posten, alt etter som leveringsmåte. Jaja.

Jeg har noen ganger tenkt på det faktum at det kun koster noen kronestykker å sende et brev. Det er faktisk veeeldig billig, når man tenker på hva det koster å sende et menneske den samme veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget sen kveldsmat til ungene, fått de til sengs, pratet i telefonen med mora mi, vasket opp, laget eggerøre til i morra tidlig, enda mer oppvask, hatt røykepauser på kjøkkenet mens jeg leste i en av bøkene Spenning sendte meg.

Nå blir jeg borte en stund igjen for jeg skal trene PC-muskelen med mine nyinnkjøpte vekter, rense ansikt, pusse tenner, smøre meg inn med krem osv. men jeg kommer tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget sen kveldsmat til ungene, fått de til sengs, pratet i telefonen med mora mi, vasket opp, laget eggerøre til i morra tidlig, enda mer oppvask, hatt røykepauser på kjøkkenet mens jeg leste i en av bøkene Spenning sendte meg.

Nå blir jeg borte en stund igjen for jeg skal trene PC-muskelen med mine nyinnkjøpte vekter, rense ansikt, pusse tenner, smøre meg inn med krem osv. men jeg kommer tilbake!

Har du gjort alt det der, bare for å slippe å ha sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du gjort alt det der, bare for å slippe å ha sex?

Neida, vi har ikke fast lørdagskveldsex her i huset så det var ikke derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har støvsugd, lagt på nye sengeklær, barbert meg, tatt meg en dusj og vært på by`en og drukket 5 halvlitere (+litt slaurepils).

Og nå er eg tilbake, men kor er resten av gjengen ?

Svar: De sover alle pinglene !

*patetisk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har støvsugd, lagt på nye sengeklær, barbert meg, tatt meg en dusj og vært på by`en og drukket 5 halvlitere (+litt slaurepils).

Og nå er eg tilbake, men kor er resten av gjengen ?

Svar: De sover alle pinglene !

*patetisk*

Ikke snakk om noe soving. Men siden dol var så forlatt så støvsugde jeg, la på nye sengeklær, barberte meg, tok meg en dusj og drakk noen øl.

Så det så.....................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke snakk om noe soving. Men siden dol var så forlatt så støvsugde jeg, la på nye sengeklær, barberte meg, tok meg en dusj og drakk noen øl.

Så det så.....................

Hermegås !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...