Gå til innhold

Monica bør vinne BB, hun er så uskyldig!


Gjest grøtmons

Anbefalte innlegg

Gjest grøtmons

Dette mener jeg! Hun er så søt og uskyldig for ikke å snakke om naturlig, hun er helt ekte, ikke noe juggel bare rett fra hjerteroten! Hun har vært flink i huset, hun er alltid blid, hun er sterk og hun er en verdig vinner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En verdig vinner, sier du?

Hva har Big Brother med verdighet å gjøre?!

Forøvrig er det Espen eller Veronica som vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caztra

Har alltid likt Monica der inne best. Hun er naturlig, sympatisk, morsom og har alltid godt humør...derfor greide jeg å akseptere hennes forhold til Remi akkurat såvidt. Hun var jo den eneste som greide å få konfrontert ham med oppførselen/kveruleringen sin! Hun tabbet seg derimot ut etter episoden med Mikki. Virket som hun gjorde det kun for å skape action for seerne, slik at de ikke skulle stemme henne ut. Hun sa f.eks. til Mikki. "jaja folkens, dersom dere vil ha mer liv (sex) i huset, så må dere ikke stemme ut oss".

Så da må det vel bli Veronica da allikevel.Selv om hun ikke akkurat virker som en direkte god og snill person. Heller litt smågal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Har alltid likt Monica der inne best. Hun er naturlig, sympatisk, morsom og har alltid godt humør...derfor greide jeg å akseptere hennes forhold til Remi akkurat såvidt. Hun var jo den eneste som greide å få konfrontert ham med oppførselen/kveruleringen sin! Hun tabbet seg derimot ut etter episoden med Mikki. Virket som hun gjorde det kun for å skape action for seerne, slik at de ikke skulle stemme henne ut. Hun sa f.eks. til Mikki. "jaja folkens, dersom dere vil ha mer liv (sex) i huset, så må dere ikke stemme ut oss".

Så da må det vel bli Veronica da allikevel.Selv om hun ikke akkurat virker som en direkte god og snill person. Heller litt smågal...

Virker ikke Veronica god og snill??? Hun må da være den som er mest god og snill der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaakon

Dersom Monica vinner, blir det en ny-feministisk seier. Det betyr at folket aksepterer at kvinner er mer seksuelt frigjorte og at de i likhet med guttene ikke er billige selv om de har one-nightstands, eller sex på andre ekstreme måter (som foran åpent kamera)

GO Monica!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- og like dyp som en sølepytt.

Lett å være likanes, grei osv. osv. når en ikke har noen særlige meninger og verdier og er så totalt overfladisk. Og en ting er vel rett, Monica er grei.. Når det gjelder å stå mot andre for noe hun tror på, ja da stiller saken seg anderledes..

Jeg synes Veronica viser seg å være et meget varmt og ekte menneske. For meg er hun den som er uskyldig, for hun er seg selv og er beredt å møte de som skulle reagere på det. Hun er også naivt opptatt av sex, og synes ikke å ha hemninger i å prate om sitt yndlingstema i tide og utide...

Håper hu vinner!

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...