Gå til innhold

Tabbedag...


Cavatina

Anbefalte innlegg

Nå har jeg altså kjørt bil i 15 år, og _aldri_ tidligere har jeg greid å låse nøklene inni.

Før idag.

Har vært på spillejobb på et sykehjem her, det er en veldedighetsjobb jeg gjør en søndag i juni hvert år for Lions Club, de arrangerer grillfest for beboerne der.

Jeg var ferdig med jobben, lempet keyboard og forsterker inn i bilen, satte

dørlåsen på "smekk igjen", la nøklene i jakkelommen, la jakken i bilen og "pang" igjen med døren. Der sto jeg.

Og hvor hadde jeg så ekstranøkkel? Jo, i lommeboken. Og hvor var så den? Jo, i vesken. Og hvor var så vesken? I bilen...

Så var det bare å låne en telefon, ringe hjem og spørre min mor om å komme opp med deres ekstranøkkel, heldigvis at de har det! Surrehuet meg burde vel tenke på å legge igjen et eksemplar hos naboen også...

Nåja, forhåpentligvis er det vel en stund til jeg gjør det der igjen. Men det er kjipt når det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fort gjort, det der! Bra det ordna seg! :o) Gikk det bra med spillingen, forresten?

Spillingen, vel eh...

Det kunne ha gått bedre. Men det kunne jammen ha gått verre også, så jeg får vel si sånn jevnt over brukbart bra! Publikum var ihvertfall fornøyd. Men det spørs jo hvor mange det er av dem som husker imorgen at jeg var der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...