Gå til innhold

En psykologisk test..


SierDuDet

Anbefalte innlegg

En kollega utførte den her på meg for et par dager siden, og jeg klarte den ikke.

Det hele foregår i en begravelse. Søsteren til den dreptes kone ser her en ekstremt vakker mann i begravelsen. De får øyekontakt og hun faller tvert for denne skapningen. Virkelig faller. Hun klarer ikke å få han ut av hodet ettersom dagene går, og etter et par uker dreper hun sin søster.

Hvilket motiv hadde hun for å drepe sin søster?

Tenk på det her, og prøv å kom opp med en "logisk" forklaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enkelt og greit, den dreptes kone har selvfølgelig også fallt for samme mann og vært utro, dermed måtte gubben ryddes av veien.

Nå står "den dreptes" kone i veien siden søsteren også ønsker å pule den vakre mannen, derfor dreper ho sin søster.

Osv..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

presten?

At hun må drepe sin søster får å få se presten en gang til, eller noen andre i forbindelse med begravelsen? Kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho ser Jesus og blir så skrudd i huet at ho får det for seg at søstra må joine mannen sin i himmelen... :-)

ellers trur eg Geir er inne på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sussi

Ved å drepe sin søster vil det bli en ny begravelse der forhåpentligvis denne mannen kommer. De vil da møtes igjen og kanskje denne mannen vil få medlidenhet med den nå dreptes søster da hun har mistet en som står deg nær. (Selvfølgelig vet ikke noen at det er søsteren som er morderen). Hun vil dermed få kontakt med mannen.

Det må jo være sånn ikke sant ? :-))

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går utifra at mannen hun ser i begravlesen er mann/samboer/kjæreste av søsteren.

Ved å drepe søsteren er sjansen større for at hun skal få denne mannen.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke enda lest svarene nedover men siden det er en psykologisk test, tar jeg denne forklaringen: søsteren hennes er gift med denne mannen og hun vil at han skal ha like vondt som henne...

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke enda lest svarene nedover men siden det er en psykologisk test, tar jeg denne forklaringen: søsteren hennes er gift med denne mannen og hun vil at han skal ha like vondt som henne...

hilsen

altså for å kunne lide like mye sammen...

Nå må du gi svaret da SDD!

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen hun falt for var avdøde. Og den som drepte ham var hans kone, altså søsteren. Hun dreper derfor sin søster fordi hun tok livet av mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun må drepe sin søster får å få se presten en gang til, eller noen andre i forbindelse med begravelsen? Kanskje?

Stemmer på Alishas svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enkelt og greit, den dreptes kone har selvfølgelig også fallt for samme mann og vært utro, dermed måtte gubben ryddes av veien.

Nå står "den dreptes" kone i veien siden søsteren også ønsker å pule den vakre mannen, derfor dreper ho sin søster.

Osv..:)

Eller så kunne det jo finnes en 3. søster, som var gift med denne mannen? Og at det var denne søsteren som ble drept, ikke enken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...