carma Skrevet 2. juni 2002 Skrevet 2. juni 2002 Hvis jeg, helt hypotetisk selvfølgelig, skulle vært så dum og uheldig at jeg klarte å knekke tuppen på det fine skrujernet ditt fordi at jeg prøvde å skru ut en stjerneskrue med det....-hva ville skjedd da? ;o) Ps: Du er bare sååå innmari kjekk og barsk, altså!! *smiler søtt* 0 Siter
Bassisten Skrevet 2. juni 2002 Skrevet 2. juni 2002 Då ville nok tuppen falt på golvet og du måtte kaste både tuppen og skrujernet i søpla.... Og så ville du nok fått problemer med å skru ut resten av skruen... :-) 0 Siter
carma Skrevet 2. juni 2002 Forfatter Skrevet 2. juni 2002 Då ville nok tuppen falt på golvet og du måtte kaste både tuppen og skrujernet i søpla.... Og så ville du nok fått problemer med å skru ut resten av skruen... :-) Åh...ok.. Jammen, da er det kanskje best at jeg ikke gjør det da.... 0 Siter
Gjest FiIo Skrevet 2. juni 2002 Skrevet 2. juni 2002 Damer og verktøy altså....... *rister på hodet* ;-) 0 Siter
carma Skrevet 2. juni 2002 Forfatter Skrevet 2. juni 2002 Damer og verktøy altså....... *rister på hodet* ;-) Pøh... ;-p 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.