Gå til innhold

Rimelig overnatting i Málaga?


Line

Anbefalte innlegg

Jeg reiser til Spania for å besøke bestevenninna mi i juli, og de fire siste nettene tenker jeg på å oppholde meg i området rundt/i Costa del Sol. Men jeg mangler foreløpig overnatting - er det noen "out there" har tips eller orker å hjelpe meg å søke..?

Har sett på et par ungdomsherberger, men jeg klarer ikke helt å finne ut prisen pr natt... Hotell er også et alternativ, men det er jo så dyrt midt i fellesferien. Bare jeg får ei seng og bad med dusj, så er jeg fornøyd :)

Alle forslag mottas med et stort takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillelurven

Om du er av den typen som kan ta en sjans på at du finner overnatting, tror jeg du kommer rimelig og greit ut av det, om du bare drar dit. Det kryr av leiligheter og rom til leie. Via puber, eller plakater med telf. nr. kan du finne tak i masse.

Anbefaler en tur til Gibraltar i samme slengen:-)

God tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er av den typen som kan ta en sjans på at du finner overnatting, tror jeg du kommer rimelig og greit ut av det, om du bare drar dit. Det kryr av leiligheter og rom til leie. Via puber, eller plakater med telf. nr. kan du finne tak i masse.

Anbefaler en tur til Gibraltar i samme slengen:-)

God tur.

Hmm...tror jeg må studere kartet litt. Jeg har ikke peiling på hvor Gibraltar blir hen i forhold til Sevilla, hvor jeg skal være mesteparten av tida. Men ja, jeg har absolutt lyst til å få med meg Gibraltar også! Kamera og masse film skal også være med :o)

Regner forresten med å leie bil hele perioden jeg er der nede, for da står jeg litt friere til å komme meg rundt omkring.

Jeg fant et ungdomsherberge i Málaga, til 163 kroner natta. Tror faktisk jeg går for det, men jeg skal ringe venninna mi og be henne forhøre seg litt for meg. Hun er temmelig stødig i spansk, og jobber i et reisebyrå der nede, så jeg tenker det er litt mer betryggende å sette henne på saken.

Takk for hjelpa og tipsene begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...