Gå til innhold

Mer bb-finale (bla videre dere som heller vil tenke på atomkrigen)


gyrken

Anbefalte innlegg

Var det bare jeg som reagerte på behandlingen Monica fikk da hun kom ut av huset? Jeg syntes Arve var direkte ufin mot henne og syntes skikkelig synd på henne! Begynne å trekke frem hva slags forbilde hun er for elevene og at hun var kristendomslærer og blabla.. Ærlig talt, ikke noe morsomt å se på. Stakkars jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, han er jo homo.

Ja, det er nok derfor han var så kvalm mot Monica. Arve kunne nok også tenkt seg 26 cm opp i hølet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass må hun tåle.

Syntes han var eklere mot Kristian. Syntes nesten (merk: nesten)I synd på ham.

Når det er sagt synes jeg Arve gjør en dårlig figur i dette programmet. Han er svært lite løs og ledig og passer bedre i Forbrukermagasinet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arve er akkurat slik han ser ut - en glatt og sleip fyr. Han er mannen som spør de spørsmålene ingen andre vil ha spurt. Passer jo inn i konseptet da. Alt skal sies, alt skal vises. Og jeg nyter å se på dritten. Huttetu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nok derfor han var så kvalm mot Monica. Arve kunne nok også tenkt seg 26 cm opp i hølet sitt.

Jepp, Mikki er mann for Arve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at Arve var kjempestygg med VK da han spurte henne om hun skulle fortsette som flyvertinne!

-du er jo seviceinnstilt!!!

Han tenkte jo selvfølgelig på sex og handjob-aktivitetene mellom VK og Kristian!

Jeg hadde slått han hvis det var meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også det ble litt i meste laget idiotiske spørsmål fra Arve. Men nå syns jeg heller ikke hun er dårlig forbilde bare fordi hun har hatt sex i huset jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo litt synd var det nok på jenta. Og Arve var vel litt på kanten. Men Monica står vel for det hun har gjort og da tåler hun vel litt ekle spørsmål også vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cipra

Jeg er av den mening at om folk blir med på slike konsepter, så får de jammen tåle BÅDE ris og ros når de kommer ut. De får tåle det ALLE SAMMEN!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei FINT gjort var det kanskje ikke , men han satte vel egentlig bare ord på det MANGE tenkte. Syns hun klarte seg bra jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...