Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest retvizan

Endelig fikk jeg en mail avgårde til deg! Sendte den til Yahoo-adressa di sånn for sikkerhets skyld.

Fri i dag?

Skal vekke snuppa om et par minutt, blr litt seint for henne i går. Måtte jo få med seg "Fryktens sommer" på tv3, he he. Møkkafilm forresten, satt og så den sammen med henne. Hadde jo tenkt å se fotball jeg da, men så var det noe med at jeg hadde lovt henne å se den filmen. Hmm, er faen meg ikke så sikker på det siste. :-/

Klemz!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57063-snoopy_syttifire/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snoopy_Syttifire

Jepp. Fri i dag og nydelig vær.

Det er nok tryggest å bruke yahoo adressa mi, ser ut som om det er Outlooken som klikker fullstendig. Ikke vil maskina registrere virusprogrammet heller. Men det blir snart, bare gubben får tid til å sette seg ned. Venter på fastoppkobling i disse dager :o)). Da skal jeg Dole hele dagen og natta med....hehe.

Første timen på jobb i går var pyton. Hun jeg gikk sammen med kom ikke før kl. 16.00. Jeg trodde jeg skulle bli gal, og så vel sånn passe vill ut i blikket. Maset ga seg ikke når hun kom men det ble iallefall fordelt på to. Du milde makter, at det går an. Og slike kortvakter skulle vært forbudt.

I dag skal jeg bære opp fra kjelleren. Doen var gått tett og da gubben fikk løsnet proppa med stakebånd.....gjett hvor møkkavannet kom opp da. Jo, i kjelleren. Og der var det masse rot, som det jo blir når man er i en stadig byggefase og ting bare blir stablet unna. *sukk*. Men tror ikke jeg orker å gjøre så mye. Er alltid ganske skutt mandag etter arbeidshelg, og jeg hadde bare en fridag forrige uke. Og 4 seinvakter *spy*

Dessuten skal jeg jo til byen utpå ettermiddagen og blir til i morgen.

Nu skal jeg lese mail og kose meg med den.

*klemklemklem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57063-snoopy_syttifire/#findComment-238870
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...