Gjest retvizan Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Endelig fikk jeg en mail avgårde til deg! Sendte den til Yahoo-adressa di sånn for sikkerhets skyld. Fri i dag? Skal vekke snuppa om et par minutt, blr litt seint for henne i går. Måtte jo få med seg "Fryktens sommer" på tv3, he he. Møkkafilm forresten, satt og så den sammen med henne. Hadde jo tenkt å se fotball jeg da, men så var det noe med at jeg hadde lovt henne å se den filmen. Hmm, er faen meg ikke så sikker på det siste. :-/ Klemz! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57063-snoopy_syttifire/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoopy_Syttifire Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Jepp. Fri i dag og nydelig vær. Det er nok tryggest å bruke yahoo adressa mi, ser ut som om det er Outlooken som klikker fullstendig. Ikke vil maskina registrere virusprogrammet heller. Men det blir snart, bare gubben får tid til å sette seg ned. Venter på fastoppkobling i disse dager )). Da skal jeg Dole hele dagen og natta med....hehe. Første timen på jobb i går var pyton. Hun jeg gikk sammen med kom ikke før kl. 16.00. Jeg trodde jeg skulle bli gal, og så vel sånn passe vill ut i blikket. Maset ga seg ikke når hun kom men det ble iallefall fordelt på to. Du milde makter, at det går an. Og slike kortvakter skulle vært forbudt. I dag skal jeg bære opp fra kjelleren. Doen var gått tett og da gubben fikk løsnet proppa med stakebånd.....gjett hvor møkkavannet kom opp da. Jo, i kjelleren. Og der var det masse rot, som det jo blir når man er i en stadig byggefase og ting bare blir stablet unna. *sukk*. Men tror ikke jeg orker å gjøre så mye. Er alltid ganske skutt mandag etter arbeidshelg, og jeg hadde bare en fridag forrige uke. Og 4 seinvakter *spy* Dessuten skal jeg jo til byen utpå ettermiddagen og blir til i morgen. Nu skal jeg lese mail og kose meg med den. *klemklemklem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57063-snoopy_syttifire/#findComment-238870 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.