Gå til innhold

FU: Kommer du til å savne BB-gjengen? (u/t)


Gjest uffe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei gudhjelpemeg. Har ikke sett mer enn noen minutter noen få ganger mens gubben har surfet innom. Vi har voldsom kanalsurfing hos oss nemlig, har hele 3 kanaler å surfe mellom! :o) Savne BB? Neitakk, blir deilig å slippe å høre om dem overalt en stund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Definitivt ikke. Jeg datt av lasset veldig tidlig, og har kun streifet innom en sjelden gang. Men - hver gang jeg har zappet innom, har faren til Veronica vært på plass. Og du verden som han har talt datterens sak. Så jeg vil her og nå utrope Sebastian til den moralske vinner av årets Big Brother.

Det er mye morsommere å se på Ricki Lake. I går (på svensk eller dansk TV3, husker ikke helt) var tema store pupper uten BH. Størrelse 105 DDD i fritt fall. De danset og hoppet og spratt, publikum hylte og jentene var stolt av sine enorme batterier og nektet å bruke BH. Smakløs underholdning. Men Babette er og blir smakløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks ! Så ikke noe av det.

Jeg havnet på TVN akkurat da de kåret vinneren, forresten, så det fikk jeg med meg. Jeg tror iallefall det, det var en lyshåret jente med krone på hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks ! Så ikke noe av det.

Jeg havnet på TVN akkurat da de kåret vinneren, forresten, så det fikk jeg med meg. Jeg tror iallefall det, det var en lyshåret jente med krone på hodet.

nei, nei, nei,- hun som vant var mørk, - ALLE jente hadde krone den dagen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest næii

Niks ! Så ikke noe av det.

Jeg havnet på TVN akkurat da de kåret vinneren, forresten, så det fikk jeg med meg. Jeg tror iallefall det, det var en lyshåret jente med krone på hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ørkenvandreren

Nei.

BB-2 har jeg ikke sett en eneste episode av, og har ingen anelse om hvem deltagerne var.

Og det er jeg ganske fornøyd med. *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...