Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøv det nye skummet fra Piz Buin. Det tørker på ca 10min, og du får en fin gylden farge. Dette er helt fint til lys hud. Min søster er helt lys, og ble kjempefin med denne. Husk å bruke en god peeling før du bruker selvbruning. Og smør deg inn med fuktighetskrem og la den tørke før du setter i gang.(obs:du kan godt smøre inn albuer og knær med rikelig fuktighetskrem noen ganger for dagen noen dager før.Dette er partier det er lett å få "feil" farge på hvis du ikke er forsiktig.)

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57127-selvbruningskremer/#findComment-239839
Del på andre sider

Tanya1365380060

Prøv det nye skummet fra Piz Buin. Det tørker på ca 10min, og du får en fin gylden farge. Dette er helt fint til lys hud. Min søster er helt lys, og ble kjempefin med denne. Husk å bruke en god peeling før du bruker selvbruning. Og smør deg inn med fuktighetskrem og la den tørke før du setter i gang.(obs:du kan godt smøre inn albuer og knær med rikelig fuktighetskrem noen ganger for dagen noen dager før.Dette er partier det er lett å få "feil" farge på hvis du ikke er forsiktig.)

Lykke til!

Fine tips fra ali1!:)

Å smøre deg inn med fuktighetskrem før du tar på selvbruningskremen er helt opp til deg om du vil gjøre. Hvis du er ny med selvbruningskremer er dette å anbefale fordi sjansen for at påføringen blir jevnere blir større. MEN i mange tilfeller blir fargen mye lysere ved påføring av fuktighetskrem før selvbruningskrem!

Jeg selv bruker en veldig lett body lotion eller gel etter jeg kommer ut av dusjen. Så venter jeg noen timer ( ikke ta på selvbruningskrem rett etter du har dusjet!) før jeg tar en ganske tykk bodylotion KUN på albuer, knær og føtter og evnt hender(men på hendene tar jeg på selvbruneren litt annerledes enn resten av kroppen).

Så smører jeg på selvbruneren inn.Har selv Piz buin mousse i farge mid (medium), og denne gir en kjempefin farge!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57127-selvbruningskremer/#findComment-239995
Del på andre sider

Gjest Våril

Fine tips fra ali1!:)

Å smøre deg inn med fuktighetskrem før du tar på selvbruningskremen er helt opp til deg om du vil gjøre. Hvis du er ny med selvbruningskremer er dette å anbefale fordi sjansen for at påføringen blir jevnere blir større. MEN i mange tilfeller blir fargen mye lysere ved påføring av fuktighetskrem før selvbruningskrem!

Jeg selv bruker en veldig lett body lotion eller gel etter jeg kommer ut av dusjen. Så venter jeg noen timer ( ikke ta på selvbruningskrem rett etter du har dusjet!) før jeg tar en ganske tykk bodylotion KUN på albuer, knær og føtter og evnt hender(men på hendene tar jeg på selvbruneren litt annerledes enn resten av kroppen).

Så smører jeg på selvbruneren inn.Har selv Piz buin mousse i farge mid (medium), og denne gir en kjempefin farge!

Klem

Jeg bruker gelen til Lancome og den er kjempefin :-)) Lett og smøre ut fordi gelen har svak farge så du ser vhor du smører. Jeg er lys i huden og fargen blir perfekt. Men som de andre skriver, det er viktig med bodylotion først.

Lancomes selbruningskremer har vunnet flere tester, de er gode.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57127-selvbruningskremer/#findComment-241660
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...