Gå til innhold

FU:Hvis du hadde vunnet 1 million i BB...


Anki

Anbefalte innlegg

Tanken er egentlig helt utenkelig siden jeg aldri i livet kunne finne på å bli med på noe sånt.

men - om jeg nå fikk en million nå, så hadde jeg brukt litt på en deilig bryllupsreise senere i sommer, litt til møbler og diverse vi trenger og resten til bidrag til leilighet og bil :) Og så hadde jeg garantert spandert en reise elns på foreldrene mine og mora til min kjære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest malun

Om pengene hadde kommet via BB-deltagelse, ville jeg nok brukt dem på løsneser og forkledninger, samt et lengre utenlandsopphold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest punkyB

Tatt en skikkelig ferie , pusset opp badet , kjøpt masse klær , halvparten av det som er igjen til nedbetaling på lån - andre halvparten til sparing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken er egentlig helt utenkelig siden jeg aldri i livet kunne finne på å bli med på noe sånt.

men - om jeg nå fikk en million nå, så hadde jeg brukt litt på en deilig bryllupsreise senere i sommer, litt til møbler og diverse vi trenger og resten til bidrag til leilighet og bil :) Og så hadde jeg garantert spandert en reise elns på foreldrene mine og mora til min kjære :)

Da ville jeg satt det meste på høyrentekonto, noe i fond, og resten ville jeg brukt både på klær og reiser til familien min samt besteforeldrene til barna. Og jeg ville sluppet bekymringen om at pengene ikke strekker til, slik som det har vært et par måneder nå. Er altfor masse regninger... er glad vi ikke er storspisere noen av oss!

Men jeg ville brukt pengene til glede for familien og våre nærmeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgt leiligheten og kjøpt en større hjørneleilighet med bedre utsikt og balkong mot sydøst, kjøpt litt nye klær og møbler hvis det hadde blitt noe til overs. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nytt hovedkort med ny prosessor, nytt lydkort og en større harddisk.

Forresten skal det bli innkjøpt med det nærmeste, så jeg hadde kanskje ikke trengt den millionen.

Kanskje invitert noen DOL'ere til party hjemme hos meg?

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg satt det meste på høyrentekonto, noe i fond, og resten ville jeg brukt både på klær og reiser til familien min samt besteforeldrene til barna. Og jeg ville sluppet bekymringen om at pengene ikke strekker til, slik som det har vært et par måneder nå. Er altfor masse regninger... er glad vi ikke er storspisere noen av oss!

Men jeg ville brukt pengene til glede for familien og våre nærmeste.

Vel om jeg hadde vunnet BB - mill. eller en annen mill. hadde den gått tl det samme:

Restaurering av huset, - er påbegynt, får kjøkkenet levert denne eller neste uke.

Fy, for en jobb.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørkenvandreren

Hvis jeg ser bort fra BB, og bare tenker på den mill'en, så........*hmmm*....

Hadde nok kvittet meg med 800.000 i gjeld, og hatt det moro (evt. pusset opp litt i huset) for de siste 200.000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...