Gå til innhold

Elton John


lillebie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JA!

Jeg var der på lørdag, og jeg synes det var råbra.

Dyktig mann han der Elton, gitt.

Mye bra musikk, både gammelt og nytt.

Bra musikere hadde han med seg, også. Høy stemning.

Var også på hans forrige konsert i spektrum, da han var alene, bare med pianoet sitt.

Det er den beste konserten jeg noengang har vært på. Fikk så "kontakt" - hadde den gang plass på rad 3, og kunne ta på han, nesten.

Nå på lørdag satt jeg litt lenger bak, på rad 10, så noe lenger bak i salen vil jeg aldri.

Nå får jeg glede meg til neste gang han kommer, forhåpentlig vis om ikke alfor lenge.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

JA!

Jeg var der på lørdag, og jeg synes det var råbra.

Dyktig mann han der Elton, gitt.

Mye bra musikk, både gammelt og nytt.

Bra musikere hadde han med seg, også. Høy stemning.

Var også på hans forrige konsert i spektrum, da han var alene, bare med pianoet sitt.

Det er den beste konserten jeg noengang har vært på. Fikk så "kontakt" - hadde den gang plass på rad 3, og kunne ta på han, nesten.

Nå på lørdag satt jeg litt lenger bak, på rad 10, så noe lenger bak i salen vil jeg aldri.

Nå får jeg glede meg til neste gang han kommer, forhåpentlig vis om ikke alfor lenge.....

Enig!

Det var en flott konsert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørkenvandreren

Ja, var på den på lørdag.

Meget bra konsert, men litt høy lyd slik at stemmen hans druknnet litt i musikken. Rangerer denne konserten på høyde med den jeg var på for noen år siden. Høyest rangerer jeg likevel den forrige jeg var på, hvor det kun var EJ og flygelet.......Det var en nydelig kveld......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg var der. :-)

Flott konsert, bra stemning. Fyren koser seg jo på scenen, og det gjør sitt for å få opp stemningen!

Herlig med en utekveld med konsert, mens barnevakten koser seg med snuppa hjemme :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lisbeth

Konserten på Lørdag var FANTASTISK.. Jeg har vært på 2 konserter tidligere, men synes at denne var desidert den beste! DONT LET THE SUN GO DOWN ON ME var høydepunktet. SOLEN har desidert ikke gått ned over Elton John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...