Gå til innhold

SDD


Gjest fjg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du får lese nedover, jeg la ut svaret i natt, i en ny tråd, her på åpent.

og hva het den tråden? finner den ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og hva het den tråden? finner den ikke..

...er at kvinnen ved å drepe søsteren får en ny begravelse, og håper da på å se mannen i sine drømmer, igjen.

Denne testen ble laget for å kartlegge psyken til innsatte i amerikanske fengsler, og de ENESTE som svarte "riktig" på testen var massemordere.

Altså er jeg nå jæææææææævla skeptisk til både mAD og sussie som svarte riktig nedenfor.

Så please, dere to; ikke kom på et dol-treff som jeg er på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sussi

...er at kvinnen ved å drepe søsteren får en ny begravelse, og håper da på å se mannen i sine drømmer, igjen.

Denne testen ble laget for å kartlegge psyken til innsatte i amerikanske fengsler, og de ENESTE som svarte "riktig" på testen var massemordere.

Altså er jeg nå jæææææææævla skeptisk til både mAD og sussie som svarte riktig nedenfor.

Så please, dere to; ikke kom på et dol-treff som jeg er på :)

Uææææææææhhhh!!!

Skal vi treffes eller? *LOL*

Det var jo ganske innlysende da! Akkurat som jeg skulle gjort det selv...........

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uææææææææhhhh!!!

Skal vi treffes eller? *LOL*

Det var jo ganske innlysende da! Akkurat som jeg skulle gjort det selv...........

Mvh

Det er typisk at du nå spurte om vi skulle treffes.

*Sover med det ene øyet åpent de neste ukene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sussi

Det er typisk at du nå spurte om vi skulle treffes.

*Sover med det ene øyet åpent de neste ukene*

Hehe, det bør du bare :-))

Mooaaahhhhhhahahahahaaaaaaaaa!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...